گروه اقتصادی: با نهایی شدن چگونگی بر‌گزاری و تعداد نمایشگاه‌های فروش بهاره، 20بهمن رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی تهران از برپایی 4‌نمایشگاه در این شهر از 12 تا 23 اسفند ماه خبر داد.

قاسم نوده فراهانی، در نشست خبری20بهمن خود مناطق چهار‌گانه پارک ارم، مجتمع گوشت تهرانپارس، مجتمع شهید بابایی نیاوران و فرهنگسرای خاوران را محل عرضه مستقیم کالا و مایحتاج عمومی دانست و افزود: این مراکز از ساعات 10 صبح تا 9 شب نسبت به عرضه کالا اقدام خواهند کرد.

همچنین امسال 300 نقطه برای عرضه مستقیم کالا در مراکز استان‌ها پیش‌بینی شده و در طرح فروش فوق‌العاده نیز واحدهای صنفی منتخب، از ابتدای اسفند ماه کالاها را با 10 درصد تخفیف عرضه می‌‌کنند.

وی تصریح کرد: در این مراکز عمده اقلام مورد نیاز مانند کیف، کفش، پوشاک،  مواد‌غذایی و پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و سایر مایحتاج و کالاهای مورد نیاز عموم به قیمت 10 تا 20 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

عرضه گوشت قرمز و مرغ ارزان قیمت

گرچه تلاش‌های انجام شده برای ثبات یا کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ نتایج چندانی را در بر نداشته است   اما باز هم مسئولان دولتی و اتحادیه‌های صنفی از افزایش عرضه این فراورده‌ها برای کاهش قیمت و ثبات بازار شب عید خبر می‌دهند.

رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی تهران درباره عرضه مرغ و گوشت قرمز در نمایشگاه‌های بهاره‌ گفت: کار توزیع مرغ تازه به قیمت هر کیلو 2450 تومان از20بهمن آغاز شده و در مورد گوشت قرمز نیز تا‌کنون این فراورده به نرخ هر کیلو 7300 تومان توزیع شده و از اوایل هفته آینده نیز گوشت قرمز با همان قیمت در مراکز توزیع، عرضه خواهد شد.

توزیع 200 تن گوشت مرغ در استان تهران

همچنین سرپرست سازمان بازرگانی استان تهران با اعلام عرضه روزانه 200 تن گوشت مرغ گرم در سراسر استان تهران از ابتدای هفته آینده،  به ایرنا گفت: این میزان گوشت مرغ با قیمت مناسب و از طریق واحد‌های صنفی و میادین میوه و تره بار در سراسر استان توزیع می‌شود.

کد خبر 101341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز