فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: همه کسانی که در مسیر راهپیمایی و برگزاری سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت می‌کنند خواهر و برادر هستند، بنابراین یکدیگر را تحمل کنند.

حسین همدانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نقش بسیجیان سپاه محمدرسول‌الله‌(ص) تهران بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: نقش بسیجیان حضور گسترده در این روز باشکوه است که امیدواریم همه مردان و زنان تهرانی در روز 22 بهمن- حتی کسانی‌که نسبت به بخشی از عملکرد دولتمردان ما اعتراضی دارند- به صورت گسترده یک حرف بیشتر نداشته باشند و آن هم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های امام‌(ره) است.

به گزارش ایلنا،  وی عنوان کرد: مردم و همه افرادی که در مسیر راهپیمایی و برگزاری سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت می‌کنند همه خواهر و برادر بوده و از یک کاروان هستند و نه از 2 کاروان.

همدانی همچنین در خصوص این پرسش که ممکن است عده‌ای قصد داشته باشند 22بهمن را مصادره گروهی و جناحی نمایند، تاکید کرد: ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم، زیرا اعتقاد داریم که هر ‌کسی که در روز 22 بهمن می‌آید از جمله 70 میلیون جمعیت کشور و 8میلیون جمعیت تهران بزرگ است که همگی یکپارچه‌اند.

کد خبر 101201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز