مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۲
۰ نفر

سخنگوی شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان را برای خدمات‌رسانی به راهپیمایان روز 22بهمن اعلام کرد.

سید محمد هادی ایازی  با اشاره به این نکته که شهرداری تهران در دهه فجر اقدام به آذین بندی شهر و به‌خصوص میادین شهر کرده است، گفت: در طول مسیر راهپیمایی 74 ایستگاه فرهنگی دایر شده است که در این ایستگاه‌ها بسته‌های فرهنگی متناسب با ایام دهه فجر به شهروندان هدیه خواهد شد.

این بسته‌ها شامل کتاب، سی‌دی و دیگر اقلام فرهنگی با موضوعیت دهه فجر و 22 بهمن است. ایازی افزود: شهرداری که در ایام دهه فجر تبلیغات محیطی را در سطح شهر اجرا کرده است در روز 22 بهمن مسابقه عکاسی و پیامک برای شهروندان برگزار خواهد کرد.

شهروندان تهرانی با ارسال پیامک با موضوعات انقلابی به شهرداری تهران می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. همچنین شهروندان تهرانی می‌توانند با ارسال عکس‌های خود از راهپیمایی روز 22 بهمن در مسابقه‌ای که شهرداری در این باره برگزار می‌کند ، شرکت کنند.

در طول مسیر و در ایستگاه‌های فرهنگی، مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب مخصوص کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد. در روز 22 بهمن تلویزیون‌های شهری، برنامه‌های ویژه انقلاب را پخش خواهند کرد.

شهرداری همچنین در طول زمان برگزاری راهپیمایی، با همکاری رادیو جوان و رادیو فرهنگ 2 ایستگاه رادیویی در مسیر راهپیمایی مستقر خواهدکرد که برنامه‌های این دو ایستگاه از راهپیمایی به‌صورت زنده از این دو شبکه رادیویی پخش خواهد شد.

چاپ  ویژه‌نامه انقلاب در همشهری محله و توزیع آن در سطح مناطق شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی برای کودکان، رفت و روب شهر و آماده‌سازی معابر برای برگزاری راهپیمایی و نظافت خیابان‌ها در عرض کمتر از 2ساعت پس از پایان برگزاری راهپیمایی از دیگر برنامه‌های شهرداری در روز 22 بهمن است.

شهرداری تهران در روز 22 بهمن با هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ برنامه خاص ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی اعمال خواهد کرد که این برنامه تا پایان راهپیمایی روز 22 بهمن اعمال خواهد شد.

همچنین به مناسبت راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خدمات رسانی ویژه‌ای را به شهروندان ارائه خواهد کرد.  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به مناسبت برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از ساعت 30: 7 بامداد در این روز از تمامی میادین، پارک سوارها، پایانه‌های اتوبوسرانی و خطوط، سرویس‌های ویژه رایگان برقرار و در اختیار شهروندان برای شرکت در راهپیمایی قرار خواهد داد.

بدیهی است پس از خاتمه مراسم، نسبت به بازگرداندن شرکت‌کنندگان در راهپیمایی به مبادی اولیه - محل استقرار اتوبوس‌ها - اقدام خواهد شد.

کد خبر 101348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز