همشهری آنلاین: هوای توفانی و بارش برف بخش‌هایی از سواحل شرقی آمریکا را فرا گرفت و سبب قطع برق تعداد زیادی از منازل در این مناطق شد.

به گزلرش الجزیره، راه‌های ارتباطی نیز مسدود و مختل شد و هواشناسی آمریکا اعلام کرد که به دلیل برودت هوا در روز یکشنبه 7 فوریه احتمال یخبندان شدید در مناطق شرقی آمریکا می‌رود.

توفان صدها کیلومتر از شرق ایالت ایندیانا و پنسیلوانیا را درنوردیده و سپس مناطقی از ایالات مریلند و کارولینای جنوبی را نیز فرا گرفته است.

کارشناسان هواشناسی آمریکا اعلام کرده‌اند که در مناطق شمالی ایالت مریلند قطر برف به 96 سانتیمتر رسیده که خود رکوردی برای این منطقه محسوب می‌شود.

در ایالت‌های مریلند و ویرجینیا همچنین بارش برف باعث فرو افتادن درختان و قطع برق منازل 350 هزار نفر از سکنه این مناطق شد.

اد مک داناف از کارشناسان بخش مدیریت وضعیت اضطراری در ایالت مریلند اعلام کرد: تردد در جاده‌‌های این ایالت به سختی صورت می‌گیرد و در بخش‌هایی از مریلند قطعی‌های گسترده برق رخ داده است.

او افزود: ما از ساکنان مناطق برف زده خواسته‌ایم در خانه‌هایشان در کنار اعضای خانواده بمانند و اجازه دهند کارکنان بخش جاده‌ای و بزرگراه‌‌‌ها به فعالیت خود جهت بازگشایی راه‌ها ادامه دهند.

کد خبر 101128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز