دبیرکل حزب‌الله لبنان از علما و شخصیت‌های مسلمان خواست به افشای گروه‌های تکفیری که در حملات علیه بی‌گناهان در عراق دست دارند، بپردازند

به گزارش ایسنا، سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت اربعین حسینی با اشاره به عملیات انتحاری علیه زائران کربلا، گفت: گروه‌های تکفیری بزرگ‌ترین خدمت را به دشمنان مردم عراق می‌کنند.

وی افزود: ‌مهم‌ترین مشکل ما در منطقه یک غده سرطانی است که نامش اسرائیل است و این شیطان بزرگ بر سر کشور ما و ملت‌های ما، منابع ما و بسیاری از دولت‌ها، سازمان‌ها، رسانه‌ها، مدارس و مؤسسات ما تسلط دارد و این از مهم‌ترین مشکلاتی است که جنگ‌ها، مصیبت‌ها و تحریم‌ها، کشتارها، زندان‌ها، اسارت‌ها، زخمی شدن‌ها، نابودی منازل و پیامد‌های روحی را بر بسیاری از ملت‌های منطقه به‌دنبال دارد.

و اجازه ندهند که آنها به اهدافشان به‌منظور ایجاد آشوب میان مسلمانان دست یابند.

سید حسن نصرالله با اشاره به عملکرد برخی گروه‌های تکفیری در تمامی کشورهای اسلامی و عربی عنوان کرد: همه باید هشیار باشیم و حتی لحظه‌ای نباید از طرح و نقشه‌های گروه‌های تکفیری در لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، فلسطین و مصر و هر کشور دیگری غافل شویم.

کسانی هستند که می‌خواهند ملت‌های این کشورها با هم جنگ داشته باشند و همدیگر را نابود کنند. ما باید بدانیم که شیطان همواره وجود دارد و هر روز برای برنامه‌هایش تلاش می‌کند.

مهم این است که ما از اسرائیل و آمریکا دوری کنیم. سید حسن نصرالله ضمن استقبال از موضع‌گیری اخیر سوریه در قبال رژیم صهیونیستی گفت: موضع‌گیری سوریه موضع‌گیری بسیار مهم و حائز اهمیتی بوده است.

کد خبر 101035

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز