جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

بهنام بهزادی، کارگردان فیلم «تنها دو بار زندگی می‌کنیم» دوشنبه این هفته در فرهنگسرای ابن‌سینا پس از نمایش این فیلم درباره آن صحبت می‌کند.

این فیلم که چندی پیش اکران شد، در جشنواره فیلم فجر 26، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول شده بود. نقد و بررسی فیلم با حضور کارگردان و بازیگر نقش اول، علیرضا آقاخانی است. علاقه‌مندان می‌توانند  ساعت 18 دوشنبه به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در فاز یک شهرک قدس مراجعه کنند.

بازیگر جدید

ترانه علیدوستی به جمع بازیگران نمایش «پروفسور بوبوس» به کارگردانی آتیلا پسیانی پیوست. به گزارش ایسنا، این نمایش که نوشته‌ الکسی فایکو است از اواخر فروردین‌ماه در تالار اصلی مجموعه‌ تئاتر‌شهر به صحنه می‌رود.

پیش از این حضور بازیگرانی همچون رضا کیانیان، فاطمه نقوی، برزو ارجمند، بابک حمیدیان، ستاره پسیانی، الهام عسگری‌شکیب، خسرو پسیانی، مهدی صدر و نازشادمان در این نمایش قطعی شده بود.  

ادامه بیداری

فرزاد موتمن صحنه‌های باقیمانده از فیلم سینمایی «بیداری» را اسفند امسال جلوی دوربین می‌برد. موتمن در این باره به مهر گفت: در یکی از سکانس‌ها  نیکی کریمی و شقایق فراهانی  مقابل دوربین می‌روند.

بیداری داستان زنی به نام زهراست که حافظه‌‌اش از زمانی که برای آخرین بار دختر 6ساله‌‌اش یاسمن را دیده، متوقف شده است. اکنون پس از گذشت 24 سال از آن اتفاق، حافظه زهرا بازگشته و او قصد دارد دختر گمشده‌اش را بیابد. مهدی احمدی و حامد بهداد دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند. گفتنی‌است،  فیلمبرداری این فیلم دی و بهمن 87 در تهران انجام شده بود.

ورود آقایان ممنوع

رامبد جوان کارگردانی «ورود آقایان ممنوع» را در روز‌های ابتدایی سال آینده آغاز می‌کند. به گزارش مهر، سومین فیلم بلند سینمایی رامبد جوان هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و تاکنون حضور رضا عطاران به‌عنوان بازیگر در این پروژه پربازیگر قطعی شده است و داوود امیری نیز به‌عنوان مدیر فیلمبرداری در این پروژه حضور دارد.

تمام صحنه‌ها در تهران فیلمبرداری می‌شود و تهیه کنندگی آن برعهده علی سرتیپی است. پیش از این قرار بود این فیلم را که فیلمنامه آن متعلق به پیمان قاسم‌خانی است، مرضیه برومند به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی بسازد؛ حتی پروانه ساخت آن نیز صادر   اما تولیدش منتفی شد.

پیک راستان

اکبر خواجویی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پیک راستان» را اواخر بهمن‌ 88 در اصفهان تمام می‌کند. این مجموعه در 16 قسمت به تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی به سفارش صدا و سیمای مرکز اصفهان تهیه می‌شود و داستان زندگی 2 جوان را روایت می‌کند که درگیر ماجراهای مختلفی می‌شوند.

در این مجموعه اکلیلی، مهران هادی و الهام طهموری نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. فیلمنامه را مجید شاکرین نوشته و 120 بازیگر اصفهانی در این مجموعه  حضور دارند.

کد خبر 101030

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز