همشهری آنلاین: مربی تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در سمینا‌رهای الیت به مالزی رفته است، گفت:

آینده آسیا فقط به فوتبال تعلق ندارد و فوتسال قسمت مهمی از پیشرفت‌های آینده خواهد بود.

به گزارش ایسنا؛ حسین شمس، در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:" آینده فوتسال متعلق به آسیاست. بازیکنان آسیایی می توانند سطح بازی خود را خیلی بالاتر از این ها ببرند چون ما تکنیکی تر و سرعتی تر از بازیبه گزارش ایسنا؛ حسین شمس، در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آینده فوتسال متعلق به آسیاست. بازیکنان آسیایی می‌توانند سطح بازی خود را خیلی بالاتر از این‌ها ببرند چون ما تکنیکی‌تر و سرعتی‌تر از بازیکنان بقیه قاره‌ها هستیم.


ایران در ده دوره گذشته قهرمانی فوتسال آسیا 9 بار قهرمان شده، پنج بار نماینده آسیا در جام جهانی بوده و در سال های 1992 و 2008 با مقام چهارم و پنجم جهان به خانه برگشته است.

ایران که بهترین فوتسال آسیا را دارد اینک در رده ششم رده بندی فوتسال جهان ایستاده است.

وی ادامه داد: خوشحالم که می‌بینم تیم‌هایی مانند تایلند، ژاپن و چین در فوتسال پیشرفت زیادی داشته اند.

شمس گفت: تایلند بعد از ایران قدرت دوم آسیاست اما، تاریخ ثابت می‌کند که چه تیمی قدرتمندترین است و بنابراین شماره یک قاره ما هستیم. در ایران 12 میلیون بازیکن فوتسال داریم. لیگ ما 10 سال سابقه دارد. هیچ کشور دیگر آسیایی با ما قابل قیاس نیست.


او درباره وحید شمسایی هم می‌گوید: وحید هنوز در کار خود بهترین است. به نظر من او در جمع بهترین پنج بازیکن جهان است و الگویی برای دیگر بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران است. معدل سنی تیم ما 25 سال است که یک معدل ایده آل به حساب می آید. هر بازیکنی قادر به تمرین کردن مثل شمسایی نیست. او سختکوش و منضبط است. وحید می تواند تا سه سال دیگر هم بازی کند، تا جام جهانی 2012

کد خبر 101003

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز