شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۷:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: حسین شمس: معتقدم ناگویا شایسته‌تر برای حضور در فینال بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و مشاور کادرفنی فولاد ماهان سپاهان از دعوت زهیر کامیاب و قاسمی به تیم ملی کشورمان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین شمس پس از بازی فینال و قهرمانی ماهان در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: در آستانه 50 سالگی از سرمربی جوان تیم السد قطر درس بزرگی آموختم. وی به جای این که گناه این شکست را بر گردن عوامل دیگر بیندازد مسئولیت آن را بر عهده گرفت و به تیم حریف احترام گذاشت و تماشاگران فولاد ماهان را ستود. به عنوان یک ایرانی این رفتار این سرمربی جوان را بزرگ‌ترین درس خود از این رقابت‌ها می‌دانم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من بازیکن شماره 10 تیم السد قطر این پتانسیل را دارد که به تیم ملی برزیل دعوت شود. از نظر فنی این بازیکن بسیار توانا بود. این خبر را متذکر می‌شوم که کامیاب و وحید قاسمی را به لیست نفرات تیم ملی اضافه کردم چرا که آن‌ها نمایش خیره کننده‌ای در این دوره از مسابقات داشتند.

وی پیرامون بازی گفت: با توجه به این که تیم السد از نفرات کمتری سود می‌برد می‌دانستیم در اواخر بازی از نظر بدنی افت خواهند کرد، حتی زمانی که گل دوم را نیز دریافت کردیم می‌دانستیم در پایان بازی این فولاد ماهان خواهد بود که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

شمس در پایان با تاکید بر این که هنوز هم می‌گویم ناگویا شایسته‌تر از السد قطر برای صعود به فینال بود، اظهار داشت: اگر سرمربی نماینده ژاپن در بازی برابر السد قطر آن اشتباه بزرگ را مرتکب نمی‌شد و پس از به ثمر رساندن گل سوم با پنج بازیکن بازی را ادامه نمی‌داد چه بسا اکنون نماینده ژاپن بر سکوی دوم می‌ایستاد، با این وجود نمی‌توانیم از شایستگی‌ها و توانایی‌های السد صحبت نکنیم.

کد خبر 103305

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز