دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره 96 هفته نامه همشهری جوان منتشر شد.

در این شماره به مناسبت‌های مختلف گزارش‌های ویژهای به چاپ رسیده است . از آن دست می‌توان به پرونده‌ای در مورد روز دانشجو با تیتر " ما بی بخار نیستیم" ، پرونده ای برای شهدای خبرنگار با عنوان " شاخه گلی برای هرکول" و " میهمانی شب‌های پاییزی در باغ مظفر" اشاره کرد.

بخش سینما و تلوزیون علاوه بر برسی آخرین ساخته مهران مدیری ، گزارشی در مورد جشنواره فیلم‌های کوتاه و بررسی کارنامه براد پیت ارائه کرده است.

بخش ادبیات این شماره به بهانه چاپ کتاب‌های پرویز دوایی گزارشی از آثار این مترجم و نویسنده موفق منتشر کرده است.

کسانی که نمی‌دانند چگونه جوک تعریف کنند بخش سبک زندگی همشهری جوان را از دست ندهند . در این مطلب همشهری جوان انواع و اقسام جوک ها به همراه نمونه‌هایی از آن در اختیار علاقه مندان قرار گزفته است.

هدف اولین زن ایرانی که وارد دنیای کارگزاران فیفا شده است این است که مدیر برنامه‌‌های رونالدینیو شود. مصاحبه‌ای خواندنی را در این شماره خواهید خواند.

"سپک تاکرا " عنوان ورزشی است که دو سال است در ایران طرفداران پر و پا قرصی یافته است. گزارشی از قهرمانان آینده این رشته بخوانید که صبح تا شب قیچی برگردان می‌زنند.

مدیر جدید رئال با جذب دوباره کاپلو و ایده‌های مدیریتی تازه به دنبال آشتی با عناوین قهرمانی است در این شماره  گزارشی در این زمینه را با عنوان "پایان کابوس کهکشانی" می‌خوانید.

در صفحات جهان گزارشی را در مورد آمریکایی بخوانید که 4 سال است در عراق جان خود را از دست می‌دهند و کسی نمی‌خواهد آنها مطرح شوند.

علاوه بر بخشهای روزها و راهنما که پای ثابت همشهری  جوان است در بخش موفقیت راهای مبارزه با قاتلین بالفطره آرامش ارائه شده است.

کد خبر 10085

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز