سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: 15عضو شورای اسلامی شهر تهران، صبح روز سه شنبه 13 بهمن در جلسه علنی شورا، از دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و همه دست اندرکاران پروژه عظیم و ملی تونل توحید قدردانی کردند.

به گزارش  سما ، روز سه شنبه 13 بهمن در جلسه شورای اسلامی شهر تهران نامه قدردانی 15 عضو این شورا از دکتر محمد باقر قالیباف و تمامی دست اندرکاران تونل توحید از سوی نایب رییس شورا قرائت شد .

بر اساس این گزارش ، متن کامل این نامه قدردانی بدین شرح است:

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران، یاد آور مجاهدت های عظیم امام امت ، خمینی کبیر و ملت شریف ایران در جهاد علیه نظام سلطه و پیروزی درخشان بر رژیم وابسته و ضد مردمی پهلوی و حاکمیت استعماری در ایران و استقرار نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) است.

ضمن تبریک این ایام به ساحت مقدس امام زمان و ملت شریف ایران به این مناسبت، تقارن افتتاح و بهره برداری از طرح تونل توحید را با آغازین روز این دهه مبارک و سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گرامی می‌داریم.

اینجانبان اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران ، به عنوان نمایندگان و امنای شهروندان شریف تهرانی به مصداق " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" وظیفه خود می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از عموم مدیران، مهندسان، طراحان، ناظران و همه عوامل و دست اندرکاران این طرح عظیم و خصوصا جناب  آقای دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار متعهد، آنقلابی و سختکوش شهر تهران اعلام داریم.

باور اینجانبان به عنوان اعضای سومین دوره شورای اسلامی در شهر تهران آن است که پروژه عظیم و ملی تونل توحید که با تلاشی شبانه روزی و با توان علمی و فنی مهندسی و همت دست اندرکاران ایرانی اکنون به بهره برداری رسیده است که به عنوان سندی نمادین و بارز در عرصه سازندگی می‌درخشد با همه بزرگی، هدیه ایست کوچک به پیشگاه ملتی بزرگ که شایسته این خدمت گذاری هستند.

امید است شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران با همدلی، تعامل و مشارکت همه شهروندان تهرانی در تداوم ارائه خدمات ارزنده در سال های اخیر ،کماکان با قوت  و جدیت در این جهت بکوشند و توفیق خدمتگذاری بیشتر و بهتر به شهروندان تهرانی را به دست آورند.

این نامه به امضای تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

کد خبر 100846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز