چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۳
۰ نفر

گروه ورزشی: در بازی برگشت نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس بین منچستریونایتد و منچسترسیتی، دوباره همه نگاه‌ها به کارلوس توز است که باید منتظر لحظات سختی در اولدترافورد باشد.

مهاجم آرژانتینی در بازی رفت مقابل تیم سابقش ستاره زمین بود و با زدن هر دو گل موجب پیروزی 2 بر یک منچسترسیتی شد. علاوه بر این او به دلیل شادی‌های بعد از گلش و همچنین حمله شدیدی که در مصاحبه با یک رادیوی آرژانتینی به گری‌نویل داشت، برای هواداران یونایتد به چهره منفوری تبدیل شده. حساسیت رویارویی دو رقیب همشهری به قدری زیاد شده که پلیس شهر منچستر برنامه‌های ویژه‌ای را برای برقراری امنیت در اطراف ورزشگاه اولدترافورد در نظر گرفته. همچنین پلیس قرار است همه تماشاگرانی را که به اولدترافورد می‌آیند، تفتیش بدنی کند.

در بازی رفت یک فندک به سوی پاتریس اورا مدافع یونایتد پرتاب شد و پلیس در خارج از ورزشگاه شهر منچستر در تفتیش از هواداران، توپ گلف و دارت پیدا کرده بود.اتحادیه فوتبال انگلیس هم در آستانه این بازی به مربیان، بازیکنان و مدیران دو باشگاه هشدار داده که از هر حرکتی که تنش بین هواداران دو تیم را بیشتر می‌کند، بپرهیزند.جرقه این ماجرا از مصاحبه گری نویل قبل از بازی رفت شروع شد که مدعی شده بود 25 میلیون پوند قیمت بالایی برای توز بود و فرگوسن حق داشت که با او قرارداد دائمی امضا نکند.

توز هم پس از گلزنی به سمت نیمکت حریف دوید و نویل را با حرکت دست وادار به سکوت کرد که مدافع یونایتد هم با حرکت زشتی به او پاسخ داد. پس از آن دوباره نوبت توز بود که دریک‌مصاحبه رادیویی نویل را بازیکنی چاپلوس بخواند که فقط حرف‌های فرگوسن را تایید می‌کند. اما در آستانه بازی برگشت کیا جورابچیان مدیر برنامه‌های توز مصاحبه‌ای برای آرام کردن جو انجام داده و مدعی شده که حرف‌های توز به خوبی ترجمه نشده است.

منچسترسیتی که آخرین قهرمانی‌اش را در سال 1976 به دست آورده، مصمم است که با عبور از تیم همشهری‌اش، حریف آستون‌ویلا در بازی فینال شود و برای این کار روی درخشش توز حساب می‌کند. در سوی دیگر، وین‌رونی آماده‌ترین بازیکن منچستریونایتد است و مردان میزبان امیدوارند با گلزنی بهترین گلزن فعلی لیگ برتر، انتقام شکست بازی رفت را بگیرند و به فینال برسند. نانی معتقد است پیروزی 4 بر صفر روز شنبه مقابل هال‌سیتی در لیگ برتر که با 4 گل رونی به دست آمد، روحیه یونایتد را قبل از این بازی بسیار بالا برده: «مطمئنم جو ورزشگاه در این بازی فوق‌العاده خواهد بود و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

بازی مقابل سیتی خیلی سخت خواهد بود، ولی ما بازیکنی مثل وین رونی داریم که در آمادگی خوبی است و اعتماد به نفس بالایی دارد.» منچستر همچنین در این بازی می‌تواند روی بازگشت ریوفردیناند حساب کند که در بازی مقابل هال پس از مدت‌ها بازی کرد و امروز می‌تواند نقش بزرگی در مهار کارلوس توز داشته باشد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر در این ورزشگاه هم مسابقه‌ای به یادماندنی بود که با گل اوون در آخرین ثانیه‌ وقت‌های‌ تلف‌شده با برتری 4 بر 3 منچستریونایتد به پایان رسید.

کد خبر 100371

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز