دوشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

این روزها با گسترش تکنولوژی و وجود سامانه‌های مختلف، نیازی به حضور فیزیکی شهروندان برای طرح مشکل یا پیگیری درخواست‌ها در سازمان‌ها نیست و می‌توان موضوع را در سامانه‌ها ثبت کرد.

آغاز به‌کار ایستگاه متروی مریم مقدس

همشهری-سعیده مرادی: متروی تهران هم از این ظرفیت استفاده کرده و نقشه ایستگاه‌ها، برنامه حرکت قطارها، مسیریابی و اطلاع از وضعیت پله‌برقی‌های ایستگاه‌ها را در بازوی پیام‌رسان بله قرارداده است. هادی زند، مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران وحومه درباره این خدمات توضیحات بیشتری می‌دهد.

شهروندان دیدگاه‌های خود را مطرح کنند
چندی پیش بخش اطلاع از وضعیت پله‌برقی‌های مترو به بازوی پیام‌رسان بله اضافه شد که به مسافران امکان داد تا از وضعیت پله‌هایی که به‌دلیل تعمیرات یا موارد فنی از سرویس‌دهی خارج هستند، مطلع شوند. به تازگی هم امکان جدیدی برای ثبت انتقادات، نظرات و پیشنهادها به این بازو افزوده شده است. در این بخش مسافران می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را درصورت تمایل همراه با تصویر، فیلم یا فایل صوتی با رعایت سقف حجم به‌صورت مستقیم ثبت کنند تا توسط کارشناسان مترو بررسی و به مسئولان برای تصمیم‌سازی و اقدام مؤثر ارجاع شود.

پاسخگویی به سؤالات شهروندان
در بازو بخشی برای پاسخگویی به سؤالات مسافران پیش‌بینی شده است. یعنی کاربر با ورود به دسته‌بندی سؤالات پرتکرار، می‌تواند پاسخ سؤالش را پیدا کند و درصورت نیافتن پاسخ، مستقیما با کارشناسان شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت‌وگوی متنی داشته باشد و پاسخ پرسش خود را در کمترین زمان دریافت ‌کند.

ارائه خدمات مجازی مترو به شهروندان

کد خبر 1000438
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha