سارا عبدالملکی خبر داده که کادوی مدال نقره‌اش یک کتری و قوری است. او به طعنه می‌گوید امیدوار است که پس از کسب مدال در المپیک حداقل یک فلاسک جایزه بگیرد!

به گزارش همشهری آنلاین، سارا عبدالملکی گفته است: من تنها قایقران ملی‌پوش در استان البرز هستم، اما آدمی نیستم که بخواهم از کمبودها ناله و گلایه کنم. تا الان هم هیچ حمایتی در استان نشده‌ام، اما به خاطر عشق به ورزش و پرچم کشورم تلاش کرده‌ام.۷، ۸ روز قبل بود که از شورای شهر به منزل ما آمدند و دیدم که با خودشان هدیه‌ای آورده که قوری و کتری بود. ای‌کاش فقط می‌آمدند و می‌رفتند یا حتی این تقدیر را با گل و شیرینی انجام می‌دادند. الان احساس می‌کنم که به من توهین شده است. فردای روزی که به خانه ما آمدند، از دفتر شورای شهر تماس گرفتند و گفتند که اگر از این هدیه خوشم نیامده، به فروشگاهی که آن را تهیه کرده‌اند، بروم و یک وسیله دیگر انتخاب کنم! منتظر معذرت‌خواهی آنها بودم و پس از این اتفاق گریه کردم. حسم این بود که زیر سؤال رفته‌ام و به من توهین کرده‌اند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    11 0
    واقعأ آدم متأسف میشه، ذره ای درک و احساس در مسئولین بد نیست، بعد که مهاجرت میکنند تازه مسيولین تعجب میکنند که ورزشکاران چرا میروند
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    14 0
    ورزشکار عزیز توقعت زیاد نباشه انقدر شاسی بلند دادن به نمایندگان مجلس که چیزی واسه تو‌ نمونده!