فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در یکی از بازی‌های حساس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب دیدارهای گروه B و از ساعت ۲۲:۳۰ فردا سه شنبه آغاز می‌شود. ایران با پیروزی و احتمالاً تساوی در این مسابقه راهی مرحله حذفی خواهد شد و اتفاقی تاریخی رقم می‌زند.

آمریکا برای صعود، نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد؛ تیمی که برابر انگلیس و ولز به نتیجه تساوی دست یافت و در حال حاضر دو امتیازی است.

صفحه توییتری تیم ملی فوتبال آمریکا شب گذشته با انتشار فیلم صحبت‌های انگیزشی «گرگ برهالتر» سرمربی آمریکا، برای ایران کُری خوانی کرد و خط و نشان کشید.

در این فیلم که به نظر می‌رسد در رختکن آمریکا و بعد از تساوی این تیم با آمریکا گرفته شده است، برهالتر به بازیکنانش تاکید می‌کند که با نمایشی که داشته‌اند، می‌توانند پا به پای هر تیمی در جهان بروند.

سرمربی آمریکا با تاکید بر اینکه تیمش بازی سختی با ایران در پیش دارد، از بازیکنانش خواست که از فوتبال و بازی کردن در جام جهانی لذت ببرند.

بر اساس این گزارش، بنظر می‌رسد انتشار کلیپ‌های انگیزشی برای بازیکنان یک ترفند برای سرمربی‌ها به شمار می‌رود چرا که کی‌روش هم پس از باخت تیم ملی ایران به انگلیس دست به همچین اقدامی زده بود.

عکس | خط و نشان سرمربی آمریکا برای بازی با ایران | تقلب برهالتر از روی دست کی‌روش!

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha