پس از  انتشار کلیپ زورگیری خشن دو جوان از یک بانوی کرمانشاهی و آسیب دیدگی بدنی این بانو، پلیس آگاهی این افراد را کمتر از یک هفته در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از برنا، روز ۱۱ آذر امسال ویدیویی از یک سرقت همراه با خشونت در فضای مجازی کرمانشاه منتشر شد که ۲ پسر جوان با زور و خشونتی فراوان اقدام به سرقت کیف دستی یک دختر جوان در یکی از محلات شهر کرمانشاه کردند که این موضوع موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شد و خواستار دستگیری فوری و اشد مجازات برای این اراذل و اوباش که امنیت عمومی جامعه را به مخاطره انداخته‌اند شدند.

عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی دستگیر شدند

نحوه دستگیری از زبان رییس پلیس استان

 سردار «علی اکبر جاویدان»؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه ۱۹ آذر در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی  خبر داد و گفت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ ۱۱ آذر رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا، کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن در استان‌های مرکزی و شمالی کشور شدند و تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضایی و هماهنگی با پلیس استان های یاد شده عازم شهرهای محل اختفاء زورگیران شده و در عملیات هایی حساب شده هر سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آنها بوده و پلاکش نیز سرقتی بوده است.

او تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست، افزود: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبرو می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به سرعت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

در ادامه تصاویری ببینید از دستگیری این زورگیران خشن .

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha