خرید پژو ۲۰۷ پانوراما به حداقل بودجه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون تومان نیاز خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد با کمتر از این ارقام، بتوان نسخه‌های تحویل شده از این خودرو را خریداری کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خودروبانک، حدود دو سال از بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه صنایع خودروسازی کشورمان می‌گذرد و در این مدت شاهد توقف تولید بسیاری از خودروهای محبوب مونتاژی همچون محصولات رنو و برلیانس بوده‌ایم. خودروسازان ایرانی نیز در چنین شرایطی سعی دارند با مجهز کردن خودروهای فعلی به امکانات رفاهی مشتری‌پسند، محصولات قدیمی خود را برای مشتریان جدید جلوه دهند.

یکی از این محصولات، پژو ۲۰۷ پانوراما بود که ایران‌خودرو آن را در کنار دنا پلاس توربو اتوماتیک به نمایش گذاشت و تاکنون طی چند مرحله این خودرو به پیش فروش گذاشته شده است. حال و پس از مدت‌ها، اولین نسخه‌های پژو ۲۰۷ پانوراما تحویل مشتریان شده‌اند و قیمت این خودرو در بازار تعیین شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما با گیربکس دنده‌ای از سوی ایران خودرو ۱۵۶,۸۷۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. در زمان پیش فروش پژو ۲۰۷ پانوراما این خودرو در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک پیش‌فروش شد که به نظر می‌رسد تنها نسخه‌های دنده‌ای این خودرو به دست مشتریان رسیده‌اند.

  •  داستان دنا پلاس اتوماتیک تکرار می‌شود؟

از سوی دیگر گویا شرایطی که برای دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار پیش آمد، یکبار دیگر نیز تکرار شده و شاهد اعلام ارقام نجومی برای پژو ۲۰۷ پانوراما در بازار هستیم. در حال حاضر برای خرید پژو ۲۰۷ پانوراما به حداقل بودجه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون تومان نیاز خواهید داشت و بعید به نظر می‌رسد با کمتر از این ارقام، بتوان نسخه‌های تحویل شده از این خودرو را خریداری کرد. البته این قیمت‌ها تنها توسط آگهی‌ها در فضای مجازی منتشر شده و باید دید که آیا در عمل با چنین ارقامی معامله صورت گرفته است یا خیر.

تحویل این خودرو از هفته پیش در ایران خودرو آغاز شده و بهتر است اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید، مدتی صبر پیشه کنید تا تعدد نسخه‌های موجود در بازار بیشتر از گذشته شود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محسن IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    ای خاک تو سر ما که همش باید منتظر باشیم

برچسب‌ها