مای تاگر، مدلینگ زن اسرائیلی تبدیل به اولین مدلینگ اسرائیلی شده که بعد از توافق عادی سازی در ماه اوت بین تل‌آویو و ابوظبی در تصویربرداری برای تبلیغ لباس خواب شرکت کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز اعلام کرد: مای تاگر در حالی که لباس خواب و پیژامه به تن داشت در تصویربرداری در صحرای دبی به همراه مدلینگ آناستازیا که مقیم امارات است، حاضر شد.

فیلمبرداری و تصویربرداری در حالی انجام شد که دو مدلینگ پرچم‌های اسرائیل و امارات را در دبی یکی از هفت امارت این کشور و مرکز کسب و کار و تجارت منطقه‌ای در دست داشتند و آن را بلند کرده بودند.

فیکس" برند تجاری اسرائیلی لباس‌های زیر و انواع لباس‌های خواب زنانه است و به احترام آداب و رسوم امارات تنها به تبلیغ و عرضه پیژامه‌های زنانه اکتفا کرد.

مای تاگر گفت: ما به اصول در این‌جا احترام می‌گذاریم.

با توجه به این‌که هنوز ویزا برای ورود راحت شهروندان اسرائیلی صادر نشده و هنوز پروازهای مستقیم بین دو طرف برنامه‌ریزی نشده تیم تصویربرداری اسرائیلی با یک هواپیما از اروپا و با ویزای غیراسرائیلی وارد امارات شد.

نویا یوهانانوف، کارگردان گفته است: در لحظه‌ای که توافق عادی سازی را شنیدیم به فیلمبرداری در دبی فکر کردیم و این‌که بسیار جالب توجه خواهد بود.

او افزود: گرفتن مجوزهای لازم کمی زمان بر بود.

این در حالی است که بعد از این‌که اسرائیل و امارات ۱۳ اوت توافق عادی سازی را اعلام کردند یک هیئت اسرائیلی اخیرا برای انجام مذاکرات عادی سازی وارد ابوظبی شد.

► در ادامه تصاویر مربوط به این پروژه را که در رویترز منتشر شده، مشاهده می‌کنید.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مد و زيبایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلا بی نام و نشان IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    29 4
    دوست خبر نویس! مدلینگ اسم صنعت هست و مدلینگ + نام اشتباه است. درستش اینه: مدل + نام مدل. به عنوان مثال مدل آناستازیا. وقتی میگید مدلینگ آناستازیا به معنی کمپانی مدلینگ با برند آناستازیا خواهد بود. با عرض پوزش
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    19 22
    جمع کن بساطط را
    • کلا بی نام و نشان IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      31 15
      شما با من بودین یا با خبر؟