کوید ۱۹ بدون دعوت خودش را به کشور رساند و مهمان ناخوانده نوروزی شد. به واسطه همین ویروس منحوس جمع کثیری از مردم بیمار و در بیمارستان ها بستری شدند. کادر پزشکی و پرستاری روپوش سفید به تن کردند و برای خدمت رسانی به خط مقدم رفتند و لقب مدافعان سلامت گرفتند. افرادی که سال را دور از خانواده و کنار بیماران به استقبال سال ۹۹ رفتند.

همشهری آنلاین-زینب زینال زاده: منطقه ۶ در قلب تهران قرار دارد و تعداد زیادی از مراکز درمانی و بیمارستانی در آن قرار گرفته است. بیماران و کادر پزشکی این مراکز امسال ، دور از خانواده سال را تحویل کردند.

 به گفته محمد حسین پناهی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ،امسال به همت شهرداران نواحی سفره های هفت سین در تعدادی از بیمارستان های منطقه اعم از بیمارستان شریعتی، مرکز قلب، فیروزگر، امام خمینی(ره)، بیمارستان هاجر، دی، کسری،  مرکز طبی کودکان و بیمارستان سجاد پهن شد.  این کار با هدف روحیه دادن و قدردانی از کادر درمانی و امید دادن به بیماران بستری انجام شد.

پناهی گفت: «با انجام‌ این کار فضای شادی در بیمارستان ها ایجاد شد تا پزشکان و پرستاران و بیماران فارغ از مشکلات ایام عید را سپری کنند.»

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha