مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بهسازی و مرمت بیش از ۳۵ پلاک فرسوده در تهران با اجرای حرکت جهادی و سازندگی «همسایه» خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه حاجی علی‌اکبری با اشاره به این که حرکت جهادی و سازندگی «همسایه» تحت مدیریت سازمان نوسازی شهر تهران از ابتدای شهریور ماه ۹۸ به اجرا درآمده است، گفت: با توجه به سطح توانمندی پایین اقتصادی ساکنان بافت‌های فرسوده و ضرورت ارتقای کیفیت زندگی و اجرای پروژه‌های بهسازی و زیباسازی کوچک مقیاس در این محلات، حرکت جهادی و سازندگی «همسایه» با هدف بهره‌گیری از ظرفیت بومی محلات هدف و همکاری و مشارکت نیروهای بسیج، مجموعه‌های مردم‌نهاد و علاقمندان داوطلب وارد فاز اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: تا کنون بیش از ۳۵ پلاک فرسوده در محلات مختلف تهران از جمله مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۸و ۱۹ بهسازی و مرمت شده‌اند که این تعداد با فعالیت داوطلبان بومی در محلات مختلف شهر تهران و پشتیبابی سازمان نوسازی شهر تهران در حال افزایش و رونق است.

علی‌اکبری یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت سازمان‌یافته در این حرکت خداپسندانه به تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی http://nosazi.tehran.ir یا سایت http://g-hamsayeh.ir/ مراجعه کرده و نسبت به ثبت اطلاعات و مهارت‌های خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اظهار داشت: داوطلبان پس از ثبت‌نام بر اساس مهارت‌ها و بر مبنای نیازهای ساکنان بافت‌های فرسوده، به محلات اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    طرحی که شهردار محترم داشتند بعنوان "محله محور" چه شد. می توان کوچه های تنگ و قدیمی جنوب شهر را که ماشین در آن نمی رود سنگفرش کرد و با کمک به مردم خود همان محل اقتصاد های محله محور مثل فروش آش رشته یا غذای محلی و رستوران و کافی شاپ کوچک زا ه انداخت تا آن ها را از نظر اقتصادی هم کمک کرد. چیزی شبیه به پاریس و محلات و کوچه های تنگ آن که مملو از رستورانها و کافی شاپهای محلی و فروشگاههای سوغات محلی و نقاشی است.