«شهردخت» کلان شهر تهران در بن بست مهناز منطقه ۶، دارای امکانات رفاهی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی است که بانوان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: شهربانو و بوستان مادران، پروژه‌هایی هستند که برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به همت مدیریت شهری تهران در مناطق اجرا شده است. «شهردخت» شاید تنها پروژه ویژه بانوان باشد که همتا ندارد و  در خیابان کارگر شمالی، بن بست مهناز، میزبان بانوان است. سال ۱۳۹۴ بهره برداری شد اما پس از مدتی برای تعمیرات اساسی درهایش بسته شد و دوباره آذرماه سال گذشته بود که درهایش به روی بانوان باز شد.

در منطقه ۶حدود ۹۳ دانشگاه و خوابگاه دانشجویی وجود دارد که شهردخت می‌تواند بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت بانوان به ویژه دانشجویان دختر باشد.کافی نت، نگارخانه، کافه کتاب، ورزشگاه و سالن زیبایی بخش‌های شهردخت هستند که بانوان می‌توانند علاوه بر دورهمی های دوستانه از امکاناتی مانند مجموعه ورزشی هم استفاده کنند.
به گفته «محبوبه میرباقری» مدیرامور بانوان شهرداری منطقه۶، در شهردخت سالن همایشی با ظرفیت ۶۰ نفر وجود دارد که مجهز به سیستم صوتی و تصویری مدرن است و فیلم‌های روز در آن اکران می‌شود و دانشجویان می‌توانند در آنجا همایش و گردهمایی برگزار کنند. شهردخت همه روزه، به جز روزهای جمعه، از ساعت ۹ تا ۱۸ فعال است.
 

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹