همشهری آنلاین: طرح جنون‌آمیز خانه‌ای بتنی در دل یک صخره سال گذشته در فضای مجازی بسیار پرطرفدار شد، و اکنون به لطف همان جنجال اینترنتی قرار است خانه در دل صخره‌ای در لبنان بنا شود.

 

 

 

براساس گزارش CNN، شركت معماري هلندي OPA سال گذشته خانه‌اي را در دل يك صخره كوهستاني طراحي كرد كه بام آن را استخري شفاف پوشانده‌است كه انعكاس آسمان در كف شفاف استخر باعث مي‌شود عمق آن دوبرابر ديده شود و از داخل نيز آسمان نزديك‌تر به چشم مي‌آيد.

در ميانه جنجال‌هاي اينترنتي كه با ديدن تصاوير اين طرح ايجاد شده‌بود، فردي كه به طراحي علاقمند شده‌بود براي ساخت آن پا پيش گذاشت و اكنون قرار است اين خانه در ارتفاع 1600 متري از سطح دريا در صخره‌اي در لبنان بنا شود.

آندو واسيلو بنيانگذار شركت OPA درباره اين طرح مي‌گويد هدف ايجاد اشتياق اينترنتي در ميان كاربران بوده‌است. وي مي‌گويد ما مي‌خواستيم از هر نظري كاربران را احساساتي كنيم و از اين طريق فلسفه زيبايي‌شناسانه و طراحانه خود را به نمايش بگذاريم.

وي به ديگر شركت‌هاي معماري توصيه مي‌كند با قرار دادن طرح‌هاي خود در فضاي مجازي پروژه‌هاي خود را ترويج دهند. به گفته وي با دنبال كردن ايده‌هاي پرطرفدار در فضاي مجازي دست كم مي‌توانيد مهارت‌هاي خود را تقويت كرده و نمونه كارهاي خود را با پروژه‌هايي جذاب غني كنيد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳