همشهری آنلاین: جامعه مهندسین ساختمانی کره‌جنوبی در مراسی که ۱۱ فروردین ۹۵ به مناسبت بزرگداشت روز مهندسی ساختمان در سال ۲۰۱۶ و یادبود اتمام دیوار باستانی شهر سئول (دیوار هانی یانگ) برگزار شد، نخستین جایزه همکاری‌های بین‌المللی این انجمن را به حسین طاهریان سفیرایران در کره‌جنوبی اهدا کرد.

این مراسم با حضور کانگ وزیر زمین، امور زیر بنایی و حمل و نقل و نمایندگان شرکت‌های مهندسی و ساحتمانی کره‌ای در محل انجمن مذکور برگزار شد. شرکت‌های کره‌ای علاقمندی خود به حضور و مشارکت در پروژه‌های مهندسی و ساختمانی جمهوری اسلامی ایران را ابراز داشتند و عنوان نمودند که بعد از بر داشتن تحریم‌ها علیه ایران، انتظار مثبت‌ای از ایران وجود داشته و قرار است که همکاری بین کره و ایران افزایش یابد.

طاهریان نیز در سخنانی وجود پتانسیل عظیم مهندسی و ساختمانی در ایران را فرصت مناسبی برای حضور و گسترش همکاری‌های مهندسی با شرکتهای کره‌ای برشمرده و خواستار حضور فعالتر و گسترده‌تر شرکت‌های کره‌ای در این زمینه شد.

در این مراسم با توجه به تعاملات و همکاری‌های رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و کره‌جنوبی نخستین جایره همکاری‌ها بین‌المللی این انجمن به سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره‌جنوبی اهدا گردید.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵