همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ در مراسمی که در تهران برگزار شد از دو گوشی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج با نمایشگر خمیده رونمایی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این مراسم که با حضور مدیران بخش موبایل سامسونگ در ایران و تعدادی از خبرنگاران رسانهها برگزار شد، دو گوشی جدید سامسونگ رونمایی شدند. این دو گوشی نسل جدید گوشیهای سامسونگ هستند و مدل اج یکی از اولین مدلهای گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر خمیده است.

از نظر طراحی این دو گوشی با تمام محصولات موبایل سامسونگ متفاوت است. درب باتری به طور کامل حذف شده و پشت و روی گوشی به طور کامل از شیشه ضد ضربه Corning Gorilla Glass 4 ساخته شدهاست. لبههای گوشی از جنس آلومینیوم مات است و از اين نظر با اکثر گوشیهای سامسونگ تفاوت عمده دارد. این دو گوشی در چهار رنگ سفید، طلایی مشکی و سبز عرضه می‌شود.

ابعاد گلکسی اس شش و شش اج به ترتیب ۱۴۳.۴ در ۷۰.۵ در ۶.۸ میلیمتر و ۱۴۲.۱ در ۷۰.۱ در ۷.۰ میلیمتر است. این دو گوشی دارای وزن ۱۳۸ و ۱۳۲ گرم هستند. نمایشگر ۵.۱ اینچی این دو گوشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارای دقت تصویر ۵۷۷ پیکسل در اینچ است.

این دو گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۵ هستند. سامسونگ در طراحی رابط کاربری این دو گوشی نیز ابتکار به خرج داده و تلاش کرده استفاده از منوهای تقریباً پیچیده اندروید را کاهش دهد.

این دو گوشی دارای دو دوربین عقب و جلو با کیفیت ۵ و ۱۶ مگاپیکسل هستند. دوربین عقب گلکسیهای جدید با دارای بودن نقطه کانونی f1.9 قادر به ثبت تصاویر وسیعتری نسبت به سریهای قبلی سامسونگ است.

هر دو گوشی مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی با دو هسته چهارتایی ۲.۱ و ۱.۵ گیگاهرتزی و رم سه گیگابایتی LPDDR4 هستند. حافظه داخی این گوشیها با ظرفیت ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت از نوع UFS است که علاوه بر دارا بودن سرعت حافظههای حالت جامد مصرف باتری کمتری نسبت به این نوع حافظهها دارد.

یکی از قابلیتهای جدید این گوشی تعبیه دریافت کننده شارژ بیسیم در داخل گوشی است و دیگر نیاز نیست برای استفاده از شارژر بیسیم روکش پشت گوشی تعویض شود. سامسونگ اعلام کرده در حال همکاری با شرکتهای تولید لوازم خانگی است تا شارژر بیسیم خود را به وسایلی مثل میز ناهار خوری و پذیرایی اضافه کند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳