همشهری آنلاین: هنر و هنرمندی هیچ محدودیت، حد و مرزی نمی‌شناسد. شاید بتوان گفت به تعداد افراد روی زمین ما هنر و هنرمایی می‌توانیم داشته باشیم که هر کدام شاهکاری بی‌همتا باشند.

هنرمندی خلاق به نام اریکا ایریس سیمسونز 26 ساله از اتلانتا - آمریکا با استفاده از نوار کاست‌های قدیمی و بازیافتی پرتره و تصاویر زیبای از هنرمندان، افراد مشهور، صحنه‌های بازی کودکان و... خلق کرده است که در نوع خود کم نظیر و زیبا است.

هنرنمایی با نوار کاست های باز یافتی- امریکا

مواد کار این هنرمند بسیار ساده و شاید هم بی‌قیمت باشد.

با این وجود او آثاری خلق کرده است که هر کدام صدها دلار ارزش گذاری شده است.

اریکا آیریس سیمونز یک هنرمند آزاد اینترنتی است که با عنوان  AKA Iri5 شناخته شده است.

او در استفاده از رسانه‌های سنتی مانند؛ کتاب‌های قدیمی، نوار کاست‌های صوتی، کارت‌های بازی، مجلات و... هر مواد قابل بازیافتی و هر چیزی که او را به خلاقیت وا دارد، برای هنرنمایی استفاده می‌کند.

تخصص او گرافیک است و از دانشگاه واشنگتن فارغ التحصیل شده است.

هنرنمایی با نوار کاست های باز یافتی- امریکا

تصویر صحنه‌ای از بازی بچه‌ها

هنرنمایی با نوار کاست های باز یافتی- امریکا

آلفرد هیچکاک

آنچه که شما در اینجا می‌بینید، سری از کارهای او با نوار کاست است. این دختر هنرمند و خلاق بسیار باهوش هم هست. او برای اینکه محبوبیت کارهای خود را ارزیابی کند، آثار خود را بعد از اتمام روی سایت‌های آنلاین به نمایش می‌گذارد به این صورت می‌تواند از پرتره و تصویر پر طرفدار خود چندین سفارش دریافت کند.

هنر و هنرمندی هیچ محدودیت، حد و مرزی نمی‌شناسد. شاید بتوان گفت که به تعداد افراد روی زمین می‌توان هنر و هنرمند داشت و هر کدام در نوع خود شاهکاری بی‌همتا باشند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷