همشهری آنلاین: هنر عکاسی دنیای خاص خود را دارد. در طبیعت هنر بسیار پیچیده و سختی است. هنر عکاسی نیز همچون سایر هنرهای زیبا دنیای بسیار پیچیده و عجیب و غریبی برای خود دارد.

دنیایی که خلاقیت در آن پایانی ندارد. هنری که آمیزه‌ای از تمامی هنر‌ها شده است. عکاسی شاخه‌های بسیاری پیدا کرده است. یکی از این شاخه‌ها عکاسی در طبیعت است که خود زیر شاخه‌های فراوانی همچون عکاسی از حیات وحش دارد که این نیز زیر مجموعه بسیاری چون عکاسی از پرندگان، خزندگان، پستانداران را ... شامل می‌شود

تصاویر زیبای فوق متعلق به عکاسی از دنیای پرندگان است. البته پرندگانی از نوع کمیاب و نادر که در طبیعت به ندرت می‌توان آن‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

همه می‌دانند که پرندگان یک بخش ضروری از جهان هستند. پرندگان انواع و تنوع بسیار دارند، برخی از آنها زیبایی وصف ناشدنی دارند به گونه‌ای که وقتی آنها را می‌بینیم ، مات و شگفت زده می‌شویم.

تصاویر این پرندگان زیبا و کمیاب برای شهرنشینان و پشت میز نشینان باید بسیار جذاب و خوش‌آیند باشد. آن‌ها بسیار جذاب و شیرین هستند. شما هنگامی که آنها می‌بینید چاره‌ای ندارید جز آنکه بگویید؛ "وای" چقدر زیبا به نظر می‌رسند."

بسیاری از مردم عاشق پرندگان هستند. حتی بعضی از این افراد آن‌ها را شکار یا خریده و در قفس نگه‌داری می‌کنند. پرنده‌های چون شاهین، عقاب، طوطی، مینا، کبوتر و... به همین خاطر یادآوری می‌کنیم، این پرنده‌ها در طبیعت و محیط زندگی خود زیبا، شاد و آوازخوان هستند. آنها را در طبیعت آزاد و رها کنید. همچنین امید است به کودکان خود آموزش دهیم که این پرندگان زیبا را با تیر کمان، هدف قرار ندهند. به آنها از همان کودکی، آموزش دهیم که احترام گذاشتن به طبیعت، حیات و زندگی سایر موجودات مانند زندگی خود او مهم است.

تنوع پرندگان موجود در کره زمین بسیار زیاد است. شاید پرندگان ناشناخته‌ای بسیاری باشند که از دست این انسان در گوشه‌ای از این کره خاکی برای خود زندگی می‌کنند.

منبع: نچرال فوتو

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸