همشهری آنلاین: دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران تعداد آثار رسیده به بخش های مختلف رقابتی جشنواره را ۲۵ هزار عکس و ۶۰۰ فیلم اعلام کرد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهري آنلاين، مهلت ارسال آثار به بخش های رقابتی همراه تهران، تهران از نگاه همراه و دانشگاه از نگاه همراه روز جمعه 24 مرداد به پایان رسید و 11 هزار کاربر تلفن همراه از سراسر کشور آثارشان را برای حضور در سه بخش یاد شده به دبیرخانه ارسال کردند.

حمید خانی دبیر دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با اعلام این خبر گفت: تعداد کثیر آثار رسیده به جشنواره و گستره هنرمندانی که امروز با رقم یازده هزار کاربر تلفن همراه ثبت شده اند، نشان می‌دهند که جشنواره فیلم و عکس همراه تهران جایگاه خود را در بین جشنواره های فرهنگی و هنری کشور به دست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی 25 هزار عکس و 600 فیلم دریافت شده برای ارزیابی اولیه به هیات انتخاب بخش های عکس و فیلم سپرده می‌شوند گفت: از دید برگزار کنندگان این جشنواره و کارشناسان و متخصصان آن تمامی افرادی که تلفن همراه را به عنوان یک ابزار خلق آثار هنری برگزیده اند، برنده اند و حضورشان در این جشنواره را ارج می‌نهیم.

پیروز کلانتری، بابک کریمی و شهرام مکری به عنوان هیات انتخاب بخش فیلم و ساعد نیک ذات، عباس کوثری و کیارنگ علایی به عنوان هیات انتخاب بخش عکس مجموعه آثار رسیده را ارزیابی می‌کنند.

دریافت آثار جشنواره طبق فراخوان از 10 اسفند 92 آغاز و تا 24 مرداد 93 ادامه داشت.

دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران 21 تا 28 شهریور ماه 93 در تهران برگزارشده و برترین های جشنواره را در حوزه فیلم و عکس های موبایلی معرفی می‌کند.

کد خبر 269075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha