همشهری آنلاین: باشگاه عکاسان جوان برای دومین سال متوالی در جشنواره وب ایران به عنوان برترین سایت عکاسی کشور انتخاب شد.

باشگاه عکاسان جوان در بزرگترین رقابت میان وب سایت‌های ایرانی از میان 5 کاندیدا در بخش عکس به انتخاب داوران به عنوان برترین سایت عکاسی کشور انتخاب و معرفی شد.

محمدرضا طائب مدیر باشگاه عکاسان جوان در پی این موفقیت در پیامی اظهار داشت: " از این که با یاری خدا و همراهی اعضا و مدیران توانسته‌ایم در مسیر اهدافمان با موفقیت گام برداریم و به اهدافمان که ارائه بهترین امکانات سایبری به اعضا است نزدیک شویم به خود می‌بالیم."

در جشنواره امسال بیش از 9 هزار وب در چهار شاخه کسب و کارهای اینترنتی، استارت آپ‌ها، اطلاع رسانی و محتوا و صنایع در 43 گروه به رقابت پرداختند.

باشگاه عکاسی

جشنواره وب سایت‌های ایران از معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون شش دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این جشنواره که به اعتبار آن می‌افزاید این است که برخلاف سایر جشنواره‌ها و رتبه‌بندی‌ها‌یی که متاسفانه طی سال‌های اخیر تعداد برگزاری آنها رو به افزایش است، بدون دریافت هیچگونه وجه و امکاناتی از شرکت‌کنندگان و تاثیر آن در نحوه داوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه رسمی: سایت باشگاه عکاسان جوان

باشگاه عکاسان جوان یک گروه تخصصی درزمینه عکاسی و مسایل مرتبط با عکاسی است. که تحت قوانین جاری کشور فعالیت می‌کند. این باشگاه به طور خاص فقط به علم و هنر عکاسی می‌پردازد و تنها هدف و خاستگاه این باشگاه ارایه اخبار، ارتباط کاربران، نمایش کارهای هنری، ارایه و ساماندهی مقالات تخصصی عکاسی برای مخاطبین داخلی و خارجی است.

هدف باشگاه عکاسان جوان ایجاد حداکثر تعامل بین عکاسان با استفاده از امکانات مدرن است.

کد خبر 250588
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز