همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به ازدحام ده‌ها نماینده اطراف روحانی خطاب به آنها گفت: آنطور که شما دور آقای رئیس‌جمهور جمع شده‌اید، من نگران جان ایشان می‌شوم، بگذارید آقای رئیس‌جمهور کمی هم هوا بخورد.

 

 

فارس نوشت: دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در حالی به کار خود پایان داد که با حواشی جالبی همراه بود.

  • جلسه صبح امروز نخست با صحبت یکی از موافقان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و سپس اظهارات محمد علی نجفی، وزیر پیشنهادی این وزارتخانه آغاز شد، وی که به دفاع از عملکرد سیاسی خود می‌پرداخت با اعتراض زاکانی مواجه شد و البته بخشی از سخنان او با احسنت احسنت گفتن نمایندگان مورد استقبال قرار گرفت.
  • حسن روحانی که روز گذشته قبل از ساعت 8 صبح و پیش از آغاز جلسه علنی در خانه ملت حضور یافته بود امروز ساعت 9:30 دقیقه به صحن آمد و رئیس مجلس نیز به وی خیرمقدم گفت.
  • احمد توکلی در جلسه علنی امروز در اقدامی قابل توجه از فیلمبردار جلسه علنی با چایی و بیسکویت پذیرایی کرد؛ وی در حالی از محل پذیرایی مجلس برای فیلمبردار جلسه علنی چایی و بیسکویت آورد که این فیلمبردار به دلیل قرار گرفتن در پشت دستگاه کرین نمی‌توانست برای پذیرایی، جلسه علنی را ترک کند.
  • به هنگام حضور رئیس جمهور در جلسه علنی، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در حال مخالفت با گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت ارتباطات بود که بعد از ورود رئیس جمهور به جلسه علنی ضمن خیرمقدم به ایشان گفت: مخالفت بنده با گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارتباطات به معنای مخالفت با دولت نیست.
  • علی لاریجانی که امروز به طور تقریبی هر 40 دقیقه یکبار به نمایندگان جهت رعایت جلسه و جلوس‌ کردن در صندلی‌های سبز تذکر می‌داد وقتی محاصره رئیس جمهور بین ده‌ها نماینده مجلس را دید با قطع سخنان ناطق جلسه گفت: اینطور که شماها دور آقای رئیس جمهور جمع شده‌اید من نگران جان ایشان می‌شوم، بگذارید آقای رئیس جمهور هوا هم بخورد.
  • رسایی که قصد داشت برای مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات پشت تریبون مجلس برود، قبل از حضور در جایگاه با علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات روبوسی کرد که منادی عضو هیئت رئیسه مجلس پشت تریبون گفت: «چه مخالف ایثارگری»!!
  • در حالی نمایندگان در حال بررسی رای اعتماد به گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور بودند که یک جانباز شیمیایی از مسجد سلیمان خوزستان با نام مرادی پشت درب مجلس در حال تلاش برای ورود به مجلس و گفت‌وگو با نمایندگان درباره مشکلات عدیده‌ اقتصادی‌اش بود، گفته می‌شود این جانباز چندین بار است که به خانه ملت می‌آید اما بی نتیجه باز می‌گردد.
  • برخلاف جلسه صبح روز گذشته، جلسه امروز، جلسه نسبتاً آرامی بود.

 

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز