همشهری آنلاین: عکاسی از گرگ‌ها کار چندان ساده‌ای نیست، معمولا برای ثبت چنین عکس‌هایی باید به نقاط دورافتاده و جنگلی سفر کرد، اما کمیل سیمن برای انجام این‌کار تنها کافی بود که به خانه جوانی در سان‌فرانسیسکو سفر کند.

 

براساس گزارش وایرد، آکوتاک (به معنی بستنی) گرگ ماده دوساله‌ای است که در مارین کانتی تحت سرپرستی جوانی به نام اولیور استار زندگی می‌کند. این گرگ وحشی نیست،‌اما یک حیوان خانگی هم نیست. این گرگ در اسارت متولد شده و پرورش یافته تا در برنامه استار در حمایت از گونه گرگها سفیر گرگها باشد.

استار به همراه آکوتاک مردم را برای آگاهی از اکوسیستمی سالم و پشتیبانی از چنین محیطی تشویق می‌کند. وی‌ همچنین با پشتکار فراوان اطلاعات آنلاین را جمع‌آوری کرده و به سوالات دیگران درباره نگهداری از گرگ‌ها در خانه، مسئله شکار گرگ‌ها و بهترین واکنش در حین حمله گرگ‌ها پاسخ می‌دهد.

برای اینکه آکوتاک بتواند در فضایی طبیعی پرسه بزند،‌استار وی را به فضاهایی امن برده و به او اجازه می‌دهد آزادانه بدود.

با این‌که آکوتک یک گرگ سفید است، دفاع از تمامی انواع گرگ‌ها را به عهده گرفته‌است. برای مثال گرگ خاکستری در دهه 1970 و 1980 به واسطه از بین رفتن زیستگاه و شکار بیش از اندازه در مرز انقراض قرار داشت اما از سال 1995 به بعد،‌ تعداد این گرگ‌ها پس از محافظت دوباره به حالت عادی و فراتر از آن رسید.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲