همشهری آنلاین: شرکت HTC اسمارت‌فون جدید خود را به عنوان اسمارت فونی که بالاترین تراکم پیکسل در نمایشگر را در جهان دارد،‌ رونمایی کرد.

بر اساس گزارش گیزمگ، این گوشی جدید تعدادی از پیشرفته‌ترین نوآوری‌ها از قبیل نمایشگری با بالاترین میزان تراکم پیکسل، Qualcomm CPU و بدنه یکپارچه فلزی را درخود گنجانده است و در تلاش است تا نسبت به سری گوشی‌های One X و One x Plus تاثیر بیشتری بر روی بازار از خود به‌جا بگذارد.

اولین نکته قابل توجه درباره گوشی HTC One طراحی آن است،‌ این گوشی با تاثیر از آی‌فون 5 قطعا نسبت به مدل‌های پیشین برتری‌های زیادی دارد. بدنه آلومینیومی این گوشی یکپارچه و براق است. درون نمایشگر 4.7 اینچی آن 1080 پیکسل گنجانده شده‌است. این یعنی 468 پیکسل در اینچ که با نمایشگر 326 پیکسل در اینچی آی‌فون 5 اپل و 306 پیکسل در اینچ در نمایشگر گلکسی اس 3 سامسونگ قابل مقایسه به نظر می‌آید.

این اسمارت‌فون درعین حال از جدید‌ترین نسخه ریزپردازشگر 1.7 گیگاهرتزی چهار‌هسته‌ای Snapdragon 600 و RAM دوگیگابایتی برخوردار است. اسمارت‌فون ONE در دو مدل 64 و 32 گیگابایتی با ضخامتی برابر 9.7 میلیمتر و وزن 143 گرم وارد بازار خواهد شد.

پوشش جدید اندروید 4.1 که ابداع جدید HTC بوده و Sense 5 نام دارد نیز چهره‌ای متفاوت به این اسمارت‌فون بخشیده است. به نظر می‌آید این شرکت از بعد عملی و زیبایی‌شناختی ایده‌هایی را از گوشی‌های ویندوزی گرفته باشد. با‌این‌همه این گوشی از نظر دوربین با بیشتر اسمارت‌فون‌های کنونی تفاوت‌های زیادی دارد، جدا از دوربین جلویی2.1 مگاپیکسلی، ONE از دوربین چهار مگاپیکسلی برای عکاسی و تصویربرداری و حسگر BSI و لنزی با دریچه دیافراگم 2.0 برخوردار است که در ابتدا کمی گیج‌کننده به نظر می‌آید. اما این ساختار که به دوربین Ultrapiexel‌ شهرت دارد، 300 درصد بیشتر از اکثر دوربین‌های 13 مگاپیکسلی از قابلیت جمع‌آوری نور برخوردار است و به این شکل تصاویری با وضوح بالا و رنگ‌های شفاف به ثبت می‌رساند.

شرکت HTC هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی جدید ارائه نکرده اما قرار است از ماه مارچ عرضه جهانی HTC One آغاز شود.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸