همشهری آنلاین: شرکت نوکیا گوشی جدید و ارزانی را عرضه کرده‌است که با وجود داشتن رادیو و چراغ‌قوه، تنها یک بار درماه به شارژ‌ کردن نیاز دارد.

نوکیا 105

بر اساس گزارش میل‌آنلاین، شرکت نوکیا گوشی 20 دلاری خود را در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی کرد،‌گوشی که با یک بار شارژ کردن می‌توان به مدت 35 روز از آن استفاده کرد. نوکیا 105 از نمایشگر رنگی، رادیو و چراغ‌قوه برخوردار است و قرار است فروش آن از هفته‌های آینده آغاز شود.

نوکیا 105

این گوشی که یکی ارزان‌ترین گوشی‌هایی است که تاکنون توسط نوکیا به بازار عرضه شده،‌نشانگر پایان تولید گوشی های ارزان با نمایشگر سیاه و سفید در این شرکت به شمار می‌رود. به گفته نوکیا،‌این گوشی بیشتر ابزاری پشتیبان برای ارسال پیامک یا برقراری تماس تلفنی در شرایط اضطراری است ک البته از مزایای دیگری نیز برخوردار است.

لومیا 520

شرکت نوکیا همچنین در این کنگره جهانی سه گوشی دیگر،لومیا 520،‌لومیا 720 و ‌نوکیا 301 را معرفی کرد،لومیا 520 اسمارت‌فون تحت ویندوز 8 بوده و از تکنولوژی فوق حساس لمسی برخوردار است، تکنولوژی که برای کشورهایی با شرایط هوایی بسیار سرد مناسب است زیرا می‌توان با استفاده از دستکش نیز با این گوشی کار کرد. گوشی‌های لومیای جدید نوکیا نیز از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند، برای مثال قیمت لومیا 520 درحدود 183 دلار اعلام شده‌است.

کد خبر 203146
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز