همشهری‌آنلاین: افتتاحیه رقابت‌های فوتسال جام شهدای رسانه، با حضور سیدمحمد آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری و رویارویی تیم‌های فوتسال رسانه‌های کشورمان برگزار شد.

 

 

به گزارش شهر ورزش، رقابت‌های فوتسال تیم‌های رسانه‌های نوشتاری و غیرنوشتاری کشورمان در قالب جام شهدای رسانه‌ها با حضور ۸۰ تیم فوتسال آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها که همزمان با نخستین شب ماه مبارک رمضان در مجموعه ورزشی "شهدای شمیران‌نو" برگزار شد، آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، کریمیان شهردار و زمانی معاون اجتماعی منطقه ۴ و جمعی از پیشکسوتان ورزشی این منطقه حضور یافتند.

این مراسم با سکوتی یک دقیقه‌ای، برای ادای احترام به شهدای رسانه و رویارویی دو تیم از نونهالان منطقه ۴ آغاز شد.

رقابت دو تیم در حالی آغاز شد که آقامیر در حرکتی نمادین، توپ بازی را به داخل زمین شوت کرد.

  • پایتخت را شهری ورزشی می‌کنیم

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها، درخصوص همت و عزم این سازمان برای تبدیل پایتخت، به شهری ورزشی گفت: شناخت ظرفیت‌های ورزشی تهران، یکی از رسالت‌های بزرگ مدیران شهری است، لذا تبدیل پایتخت به شهری ورزشی برای دستیابی به دستاوردهای آن یعنی نشاط، سرزندگی، پویایی و کارآمدی ضروری است.

آقامیر ادامه داد: بدون شک جوانان ولایت‌مدار، جوانانی ورزش‌مدار هستند که با دو بال ورزش و نیایش در ماه مبارک رمضان به تهذیب و تزکیه نفس خویش می‌پردازند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه با ارائه آمارهایی در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال در بخش‌های مختلف محلات، کارکنان و رسانه‌ها، گفت: ساماندهی ۳۳۲۸ تیم در قالب مسابقات فوتسال محلات، ۱۸۰ تیم در مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تهران و مؤسسات تابعه و نیز ۸۰ تیم در فوتسال جام رسانه‌ها، بخشی از اقداماتی است که سازمان ورزش شهرداری تهران برای ایجاد نشاط، پویایی و کارآمدی در ماه مبارک رمضان انجام می‌دهد.

آقامیر در خاتمه به برپایی ایستگاه‌های تندرستی شبانه در بوستان‌های مناطق ۲۲گانه پایتخت اشاره کرد و آن را گامی دیگر در راستای توسعه ورزش ‌همگانی خواند.

حسین کریمیان، شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: بدون شک ماه رمضان فرصتی مغتنم برای تهذیب نفس و انجام فعالیت‌های ورزشی است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی، از عزم شهرداری برای توسعه سخت‌افزارهای ورزش همگانی خبر داد.

  • شب اول برگزار شد

پس از مراسم افتتاحیه، مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها با رویارویی ۱۰ تیم ورزشی برگزار شد و نتایج زیر بدست‌ آمد:

روزنامه تماشا ۳ صنعت بسته‌بندی ۵.

خبرگزاری کردپرس به‌دلیل حضورنیافتن تیم نشریه روزگار با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

خبرگزاری موج ۶ ـ روزنامه ایران صفر.

هفته نامه دانشجویان ۲ ـ آگهی ملت ما ۲ .

روابط عمومی منطقه چهار ۲ ـ روزنامه البرز ورزشی ۷.

  • شب دوم رقابت‌ها

مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها در دومین شب برگزاری (اول مردادماه) با رویارویی تیم‌های روزنامه فرهیختگان و فصلنامه شهر قانون ـ روزنامه تفاهم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ خبرگزاری ایسنا و معاونت سیاسی صدا و سیما ـ عصر کیمیاگری و خبرگزاری آنا ـ تحریریه ملت ما و روزنامه وطن امروزـ روزنامه خراسان و دوربین خبرساز پیگیری می‌شود.

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱