چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فینال تمام ایرانی نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در حالی برگزار شد که تیم جوان فوتسال «الف» توانست بر تیم «ب» ایران غلبه کرده و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

footsall

در دیدار نهایی این مسابقات تیم الف با نتیجه ۹ بر ۶ بر تیم ب کشورمان غلبه کرد و به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش «تابناک»، در این دیدار که ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در دانشگاه علامه طباطبایی و در حضور نزدیک به هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان سید مهدی ابطحی توانستند در‌‌ همان نیمه نخست هفت گل به ثمر برسانند.

در نیمه دوم، ورق کاملاً به سود تیم ملی «ب» برگشت و این تیم بازی را توفانی آغاز کرد و توانست بازی هفت بر صفر باخته را به هفت بر پنج تبدیل کند.

سرانجام تیم ملی «الف» موفق شد ۹ بر ۶ حریف خود را شکست دهد و قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا شود. مسلم رستمی‌ها، بازیکن تیم ملی الف نیز با ۲۲ گل زده آقای گل شد.


مهدی طالب‌پور، سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و دیگر مسئولان فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و ملاباشی، مشاور وزیر علوم در سالن فوتسال حضور داشتند و بازی را از نزدیک دیدند.

تیم فوتسال دانشجویان تایلند با شکست عمان، رتبه سومی مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا را به دست آورد.

تیم‌های فوتسال دانشجویان تایلند و عمان در دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند که سرانجام تایلند با نتیجه دوازده بر هشت از سد عمان گذشت و سوم شد.

 

کد خبر 173981
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز