همشهری آنلاین: تیم فوتسال گیتی پسند با غلبه بر تیم آردوس ازبکستان عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا را از آن خود کرد.

Giti Pasand

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم گیتی‌پسند ایران و آردوس ازبکستان از ساعت 21 جمعه شب (16 تیر) به وقت تهران در ورزشگاه یرموک کویت برگزار شد که در پایان این دیدار نماینده ایران توانست با نتیجه دو بر یک نماینده ازبکستان را شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در نیمه اول افشین کاظمی در دقیقه سوم بازی برای نماینده ایران گلزنی کرد. در ابتدای نیمه دوم بازیکنان ازبکستان توانستند توسط آرتور به گل تساوی دست یابند. در ادامه گیتی‌پسند در ضربه شروع مجدد توسط شاپا در دقیقه بیست و چهارم به گل دوم رسید و با این نتیجه به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت.

گفتنی است ناگویا اوشنز ژاپن هم در بازی رده‌بندی با نتیجه چهار بر یک الریان قطر را شکست داد و عنوان سومی را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است که محمد کشاورز، کاپیتان تیم گیتی پسند و بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2011 عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت را از آن خود کرد.

 

کد خبر 176479
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز