گروه شهری: شهردار منطقه19 درباره برگزاری برنامه سفره کرامت گفت: از ابتدای برپایی سفره کرامت تا میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) تعداد 70هزار شهروند روزه دار اکرام و اطعام شدند.

عبادالله فتح‌اللهی با اعلام این خبر گفت: شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) بزرگ‌ترین سفره افطاری بوستان ولایت به طول 5.4کیلومتر گسترده شد و در مجموع 22 هزار نفر از شهروندان در این میهمانی بزرگ شرکت کردند. شهردار منطقه به حضور مخلصانه و بدون چشمداشت گروه‌های مختلف مردمی برای برپایی این سفره اشاره کرد و گفت: در برپایی این سفره گروه‌های مختلفی چون هیات رزمندگان جنوب تهران، شورایاران پهنه جنوب به‌طور خاص منطقه 19 و بانیان و هیئت‌های مذهبی و معنوی این منطقه حضور چشمگیر داشتند.

قدردانی از برگزاری برنامه‌های‌گسترده فرهنگی

در همین رابطه، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌دلیل برگزاری برنامه‌های فرهنگی گسترده در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.مرتضی طلایی در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر با اشاره به برگزاری سفره کرامت در بوستان ولایت اظهار کرد:

در کشورهای اسلامی مانند ترکیه، مالزی و عربستان هرشب اطعام افطار به شکل با شکوه در اماکن عمومی برگزار می‌شود و ما نیز این فرهنگ را باید در کشورمان ایجاد کنیم. طلایی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان جشنواره عمق انتظار و سفره کرامت در بوستان ولایت به شکل بسیار خوبی درحال اجراست، اظهار کرد: نگاه شهرداری به این برنامه‌ها با رویکرد اخلاق‌مدار شکل گرفته و سعی شده رویکرد معنوی این اقدامات به شکل کاملا مناسب اجرا شود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴