همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: عجیب‌تر از همیشه، جشنواره و مسابقات قهرمانی ریش و سبیل.

جشنواره و مسابقه بین‌المللی ریش و سبیل هر سال در یک کشور برگزار می شود. این بار یعنی مه 2011 این مسابقه و جشنواره عجیب و مردانه در کشور نروژ برگزار شد.

برای شرکت در مسابقه بین‌المللی مردان سیبلو باید در چندین مسابقه‌ داخلی شرکت کرده و پیروز شوند، در این صورت می‌توانند به مسابقات بین‌المللی راه ‌یابند.

در این مسابقه دیدنی‌ترین، عجیب و جالب‌ترین ریش و سبیل‌ها نمایش داده‌ می‌شوند. البته دلیل اصلی این مسابقه رقابت نبست، بلکه این جشنواره‌ می‌خواهد با آرایش و فرم‌های مختلف ریش و سبیل، ابتکارات و خلاقیت‌های افراد شرکت کننده سبیلــو را به تماشاگران نشان دهد. به! به! چه هنری!!

سبک‌های این رقابت شامل؛ سبک کلاسیک، سبک پادشاهی، سبک مدرن، سبک ناقص یا کامل، سبک آزاد، ریش ریش، سبک چماقی یا عصایی و... می‌شود.

جشنواره و مسابقه امسال جام جهانی ریش و سبیل، سال2011  نام گرفته است. در این جشنواره  163 مرد از کشورهای مختلف دنیا چون: آمریکا، سوئیس، بلژیک، کانادا، آلمان، ایتالیا، سوئد، ایسلند، استرالیا، نیوزلند، اتریش، دانمارک، فنلاند، هلند، نروژ و... برای رقابت و مسابقه شرکت کردند.

تاریخ پیدایش و شکل‌گیری این مسابقه جشنواره، سال 1970 است. سالی که بیشترین برندگان آن از میان مردان سبیلوی ایتالیا‌ انتخاب شدند. جالب است بدانید؛ بیشترین تعداد برندگان این مسابقه، یعنی جام جهانی ریش و سبیل 2011، آلمانی ها بودند.

http://weirdnews.aol.com

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸