همشهری آنلاین: پریدن، پشتک زدن، بازی کردن و در نهایت امکان شکستن گردن و پا هزینه عبور از یک پل بادی که بر روی رودخانه‌ای در پاریس نصب شده است.

پل بادی

پل بادی غول پیکر بسیار سخت و سنگین که دو سمت رودخانه‌ سین در پاریس را به هم وصل کرده است، تبدیل به یک وسیله بازی و سرگرمی عابران آن شده است. کاری که در نهایت ممکن است منجر به شکستن گردن و پای رهگذران بازیگوش شود.

عابران این پل وقتی بر روی آن حرکت می کنند، احساسی چون، حرکت مرد عنکبوتی  دارند. به همین خاطر با تقلید از  مرد عنکبوتی شروع به ورجه ورجه و پریدن روی این پل بادی سخت می‌کنند.

پل بادی در فرانسه

این پل از 3 حلقه ماژول‌ بادی غول پیکر که هر کدام 30 متر قطر دارد، ساخته شده است. این ماژول‌ها با 3700 متر مکعب هوا پر شده‌اند. این طراحی و ساختار خلاق به وسیله معماری AZC کار شده است. تنها برای یک مسیر جدید و زیبا در قالب یک پل بادی بر روی رودخانه آرام سین ارائه داده شده است.

پل بادی در فرانسه

برای این منظور، هر کدام از حلقه‌های بادی دارای مش ترامیلاین است که در بخش مرکزی آنها این مش ترامیلان‌ها کشیده  و وصل شده‌اند. دو طرف این حلقه‌ها، پله‌های فلزی و اسلاید‌های برای بالا و پایین رفتن از انها قرار داده‌ شده است.

پل بادی در فرانسه

این پل به خاطر استفاده از ترامپلاین واقعا سنگین و سخت است. آب زیر حلقه‌های مش‌‌دار در جریان است. این پل مسیر جدیدی برای عبور از رودخانه سین در پاریس است.

اما به نوعی تبدیل به محل تفریح و بازی اهالی و عابرین آن شده است. تفریحی که در حال عبور از طول رودخانه انجام می‌گیرد. در بیشتر مواقع هزینه این تفریح بسیار بالا بر‌آورد، می شود.

چرا که مش‌های ترامیلاین بسیار سخت و آهنین هستند. آنها  در بر خورد با بدن افرادی که در حال پریدن هستند، موجب آسیب و شکستگی در بدن افراد می‌شوند.

با این وجود باز هم عابران دست از این بازیگوشی‌ها بر نداشته و به پریدن روی این پل مانند مرد عنکبوتی ادامه می‌دهند.شما چطور؟ دوست دارید از روی این پل عبور کنید؟

http://www.techeblog.com

کد خبر 202051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز