چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین - محسن احمدی: معاون امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید مهم‌ترین اولویت کاری همه مسئولان و مدیران شهرداری تهران و دیگر سازمان‌ها قرار گیرد تا حتی یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شمال تهران دیده نشود.

عیسی شریفی طی بازدید دوره‌ای از منطقه یک اظهار داشت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز سود زیادی برای سازندگان به همراه می‌آورد به همین دلیل منطقه یک همیشه مورد توجه خاص سودجویان قرار گرفته است که باید شهرداران نواحی به‌طور کامل بر این مسئله نظارت کنند زیرا هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرمجازی قابل توجیه نیست.

وی بحث ساخت و سازهای غیرمجاز، ارتقای سطح سلامت کار، مبارزه با سوءاستفاده دلالان و واسطه‌گران را 3 موضوع مهمی دانست که باید مورد عنایت خاص مدیران شهری قرار گیرد.

شریفی با بررسی عملکرد منطقه گفت: کارهای تحولی بسیاری در منطقه اجرا شده و در مجموع با جمع بندی و ارزیابی‌های انجام شده عملکرد منطقه در سال‌جاری خیلی خوب بوده و انتظار دکتر قالیباف این است که سال 89 با اتمام برنامه‌های 3 ساله با مدیریت محمد احمدی بافنده، شهردار منطقه، سال شکوفایی منطقه باشد.

وی به فعالیت‌های جاری و سال آینده منطقه یک اشاره کرد و از معاونت‌های مربوطه خواست در ساماندهی رود دره‌های رحمان آباد، درکه، دربند، دارآباد، ولنجک و مقصودبیک اهتمام بیشتری شود تا در کنار طرح توسعه جنگلکاری‌ها و فضاهای سبز در ارتفاعات، از ساخت و سازهای غیرمجاز و بی‌رویه جلوگیری شود.

معاون امور مناطق شهرداری تهران تعریض معابر، اتصال و ایجاد دسترسی به بزرگراه‌ها و معابر شریانی درجه اول از جمله اتمام بلوار شهید اندرزگو، ادامه بزرگراه صیاد شیرازی به میدان ارتش، ادامه بزرگراه امام علی به خیابان صحرا و... را از اقدامات دیگری دانست که باید سریع به نتیجه برسد.

شریفی از شهرداران نواحی خواست با شورایاری‌ها به تعامل بپردازند و ارتباط مؤثرتر و نزدیک‌تری با آنها برقرار کنند. همچنین احمدی بافنده خواستار نگاه ویژه مدیریت شهری شهرداری تهران به منطقه شد و گفت: این منطقه یکی از مناطق وسیع شهر تهران است و نیاز است در بخش‌هایی به‌صورت ویژه بررسی شود تا به لحاظ زیرساخت‌ها به وضعیت مطلوبی برسد.

کد خبر 99461

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز