همشهری آنلاین: گوگل که تلفن هوشمند «نکسوس وان» را به تازگی عرضه کرده، با سیل شکایت مشتریان ناراضی روبه‌رو شده است.

به گزارش ایسنا، این تلفن همراه می‌تواند مستقیما از گوگل خریداری و در هر شبکه‌ای استفاده شود اما خریداران آن که به کمک نیاز دارند، در مورد اینکه چه کسی باید به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهد سردرگم شده و فوروم‌های پشتیبانی گوگل را پر از شکایت کرده‌اند.

بسیاری از این کاربران از این که گوگل تنها با ایمیل به سوالات پاسخ می‌دهد ناراضی بوده و خواستار ایجاد خدمات پشتیبانی تلفنی هستند.

آمریکایی‌ها می‌توانند «نکسوس وان» را به مبلغ 529 دلار مستقیما از گوگل خریداری کرده یا آن را به همراه یک قرارداد اشترک دو ساله تی موبایل به مبلغ 179 دلار خریداری کنند.

حدود 500 نفر از مشکلات پشتیبانی این تلفن برای شبکه‌های بی‌سیم نسل سوم خبر داده‌اند و برخی دیگر از ایراد در همگام سازی تماس‌ها یا کار کردن این گوشی در اشتراک‌های گوگل شکایت داشته‌اند.

همچنین کسانی که برای کمک به تی موبایل یا شرکت HTC مراجعه کرده بودند نیز بین اپراتور و سازنده این گوشی سرگردان شده و به خشم آمدند. گوگل به شماری از پرسش‌های ارسالی پاسخ داده اما همچنان اکثر آن‌ها از سوی این شرکت اینترنتی بی‌پاسخ مانده‌اند.

کد خبر 99322

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان