گروه سیاسی: درپی مخالفت برخی چهره‌های سیاسی با نامه اخیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقام معظم رهبری، دفتر محسن رضایی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش مهر، دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دلیل اصلی نامه اخیر وی به رهبر معظم انقلاب را جدا کردن صف معترضان از اغتشاشگران و پیوستن آنها به سایر اقشار جامعه و نظام، و در راستای سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی خواند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: مطالعه دقیق واژه‌ها و عبارات محتوای نامه بسیاری از ابهامات و انتقادات غیرمرتبط با نامه را برطرف می‌کند. برداشت‌های خاص، گزینشی و غیرواقعی مثل تطهیر برخی از فتنه گران، عدم‌رسیدگی به جرایم آنان و تعیین تکلیف برای مقام معظم رهبری به هیچ وجه با نامه آقای رضایی همخوانی ندارد.

دفتر محسن رضایی در ادامه تاکید می‌کند: اگر ایشان از عقب‌نشینی یکی از نامزدهای انتخابات دهم از مباحث انتخاباتی برای جذب معترضین استفاده کرده است این نهایت درایت ایشان را می‌رساند نه آنکه خواسته باشد در رابطه با آن فرد برای نظام تعیین تکلیف کند. نظام، وظیفه خود را می‌داند که چه بکند.

دفتر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این اطلاعیه تاکید می‌کند: انتظار نبود که عده‌ای از دوستان بدون تحقیق و با سوء‌ظن، مسائلی را به آقای رضایی نسبت دهند که واقعیت نداشته است؛ چرا که اکثر آنها می‌دانند که ایشان سرباز ولایت بوده و خواهد بود.

کد خبر 98864

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز