همشهری آنلاین: گوردون براون، نخست‌‌وزیر انگلیس به عنوان بدلباس‌ترین چهره سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه گوردون براون،نخست وزیر انگلیس که امسال در انتخابات عمومی با مبارزه سختی مواجه است،‌ با بردن رقابت از لحاظ بدلباسی از نیکولا سارکوزی، نخست وزیر فرانسه، بازیگر کمدی، راسل براند و رهبر کره شمالی، کیم جونگ -ایل در فهرست مجله مردان GQ عنوان بدلباس‌ترین چهره سال را به دست آورد.

براون با سه پله بالا رفتن در فهرست بدلباس‌ترین مردان سال گذشته، به گفته مجله مردان GQ به خاطر  اینکه "اصلا نمونه یک نخست‌وزیر با استیل بریتانیایی نیست" به صدر فهرست بدلباس‌های 2010 رسیده است."

این مجله می‌افزاید: "نخست وزیر فرانسه هم بهتر است کمتر نگران قد کوتاهش باشد و بیشتر به سبک لباس‌ پوشیدنش توجه کند." بر اساس گزارش‌ها سارکوزی که قدش 165 سانتی‌متر است اغلب از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کند.

 شهردار لندن، بوریس جانسون، در رده دهم بدلباس‌ها قرار گرفته است.

در مقابل هنرپیشه بریتانیایی، رابرت پاتینسون، 23 ساله ، ستاره فیلم "شفق"ٔ، یک داستان عاشقانه خون‌آشام‌‌ها، در صدر فهرست خوش‌لباس‌ها قرار گرفته است.

دانیل کریگ،‌ بازیگر نقش جیمز باند، دیوید کامرون،‌ رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس، و دیوید بکهام، فوتبالیست مشهور هم فهرست این مجله در میان خوش‌لباس‌ها قرار دارند.

کد خبر 98755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز