همشهری آنلاین: بازیکن انگلیسی تیم آ.ث میلان ایتالیا گفت: کاش هیچوقت اولدترافورد را ترک نمی‌کردم و از منچستر جدا نمی‌شدم.

به گزارش فوتبال 3، دیوید بکهام اظهار داشت: "خیلی دوست داشتم همچنان در منچستر می‌ماندم و بازیکن این تیم بودم. هیچ جا نمی‌رفتم و بازی‌ام را با این تیم به پایان می بردم."

 وی که تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت، افزود: "اگر می‌ماندم، اکنون در اولدترافورد موقعیتی مثل رایان گیگز داشتم. کسی که تحت هر حالتی نسبت به منچستر وفادار ماند. او فرزند ابدی تیم است."

 بکهام که تا سال 2003 برای سرخ‌پوشان بازی کرد و پس از آن حضور در رئال مادرید اسپانیا و لوس‌آنجلس گالاکسی آمریکا را تجربه کرد، ‌افزود: "گیگز در همه موفقیت‌های تیم سهیم است."

 این بازیکن 34 ساله که خواهان همراهی تیم کشورش در جام جهانی است‌، اضافه کرد: "هدفم از حضور در میلان‌، اوج گیری مجدد است تا بتوانم به تیم ایتالیایی کمک کرده و همراه انگلیس در جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی شرکت کنم."

دیوید بکهام  در سال 1993 و در تیم‌های رده پایه منچستر مطرح شد و تا سال 2003 در 265 بازی این تیم شرکت کرد و 62 گل به ثمر رساند. وی در تیم انگلیس سابقه 116 دیدار و 17 گل زده را دارد.

کد خبر 98713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز