گروه شهری: شهرداری تهران سایت تلفن همراه را ساماندهی می‌کند.

براساس بخشنامه‌های صادره از معاونت امور مناطق شهرداری تهران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ساماندهی تمامی آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه شهر تهران توسط شرکت ارتباط مشترک صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اداری، ساماندهی سایت‌های تلفن همراه و سایر آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی و ارتباطی و جلوگیری از نصب دکل‌های غیرضروری و استفاده از سازه‌های منصوبه موجود، صدور مجوز لازم و نقطه ارتباطی شهرداری تهران با اپراتورهای تلفن همراه از جمله وظایف شرکت ارتباط مشترک خواهد بود.

براساس حکم شهردار تهران نمایندگی تام الاختیار در زمینه فراهم کردن شرایط لازم برای بهره برداری از ایستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی به‌طور اعم، دریافت عوارض مربوط به ایستگاه‌ها  به شرکت ارتباط مشترک شهر اعطا خواهد شد.

بر همین اساس به‌منظور استفاده بهینه از فضاهای شهری و سازه‌های منصوبه به‌صورت مشترک با رعایت اصول فنی، زیباسازی و تمامی  نظامات شهری، صدور هر گونه مجوز از طریق این شرکت صورت خواهد پذیرفت؛ از این‌رو مناطق 22 گانه، احداث هر گونه تاسیسات و یا دکل‌های مخابراتی را باید به شرکت فوق گزارش دهند.

کد خبر 98602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز