همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از موافقت با استعفای مصطفی خاکسار قهرودی، طی حکمی علی لیالی را به سمت "معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت" منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در متن حکم سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به "علی لیالی" آمده است:

حج! سرود رود خروشان مومنان جهان برای نجوا در گوش اهل دل عالم است. آنان که ام القرای اسلام به بلد امین رهسپارند آهنگی بی قرین در کلام دارند.

جنابعالی به پشتوانه سابقه ای از این آهنگ و هماهنگی و تدین و تعهد ناگسستنی از آن سازمان و عشق به بندگان عاشق که جوهره تمامی کارگزاران آن مجموعه اصیل است، به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت» منصوب می گردید.

انتظار می رود در تداوم راه برادر خدوممان جناب آقای مصطفی خاکسار قهرودی و در اندیشه تعریض مسیر دستیابی به اهداف مقدس این فریضه الهی و اجرای منویات ولی امر مسلمین، با پشتکار بیشتر و همت و حمیت افزونتر و ابتکار و خلاقیت اثر بخش تر به موارد ذیل بیش از پیش بپردازید:

1- اهتمام به برگزاری پرشکوه مناسک و مراسم حج ابراهیمی و برنامه ریزی برای استمرار آثار مترتب بر آن

2- شناخت ظرفیت از ظرفیت های ناشناخته حج و عتبات عالیات

3- خدمت رسانی خالصانه از روی عشق و ایثار به زوار

4- زمانبندی کوتاه و بلند، منطبق با خواسته های منطقی زوار

5-حمایت از فعالیت های فرهنگی به منظور ارتقاء سطح آگاهی و منش رفتاری زائران

6- عطف بیشترین توجه و تعهد نسبت به حفظ کرامت زائران ایرانی

7-  تعامل فعال با مسئولین وزارت امورخارجه به منظور حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی و دفاع از اعتبار زائران ایرانی توفیق رفیق طریق تلاش و تعهدتان باد.

ازجمله سوابق علی لیلالی می توان به مدیرکل حج و زیارت استان مازندران . مدیرکل حج و زیارت استان تهران . مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سازمان حج و زیارت . مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی. مدیرکل امور مجلس این سازمان و عضو هیات امنای موسسه عمره سعادت اشاره کرد. همچنین وی سابقه 19 سفر حج و  خدمت در ستادهای مکه و مدینه دارد.

کد خبر 98569

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز