چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ - ۰۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور با اشاره به حادثه هتک حرمت عاشورای حسینی (ع) گفت: این نمایشنامه‌ای است که صهیونیستها و آمریکایی‌ها سفارش داده‌اند

و بلیط آن را هم از پیش خریده‌اند و خودشان هم تماشاچی بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ محمود احمدی نژاد در مراسم معارفه رئیس جدید فرهنگستان علوم پزشکی تصریح کرد: این نمایشنامه به صورت سفارشی اجرا شد که کسی از آن سودی نمی‌برد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا و همچنین رئیس دولت انگلیس اشتباه می‌کنند که درباره ایران سخن می‌گویند و آنها خواهند دید که ملت ایران آنها را به عقب می‌رانند و رسوای تاریخ می‌کنند.

احمدی نژاد گفت: ملت عظیم ایران امروز مدیریت فکری، نظری و ایمانی جهانی را در اختیار دارد و این ملت که رهبری اخلاق، ایستادگی و پاکی را در اختیار دارد امروز در همه مناسبات جهانی حرف آخر و تعیین کننده را می‌زند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی نشسته‌اند و حرف‌های بی ربط    می‌زنند گفت: آنها هنوز انقلاب اسلامی، عظمت ملت ایران و فرهنگ عاشورایی این ملت را نشناخته‌اند.

وی افزود: آنها اصرار دارند ذلتی را که دیگران تجربه کرده‌اند بار دیگر تجربه کنند و اطمینان داشته باشندکه آنها ذلت بالاتر از قبلی‌های خود را تجربه خواهند کرد.

کد خبر 98369

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز