همشهری آنلاین: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در محکومیت حرمت شکنی فتنه گران در عاشورای حسینی بیانیه‌ای صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر در این بیانیه آمده است: ماه محرم، ماه شور و شعور و آگاهی است. ماه رسوا شدن ظلم و ظالم و جاودانگی و ماندگاری حق و حقیقت است ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است. ملت عظیم الشان ایران اسلامی، انقلاب و نهضت الهی خویش را مرهون و مدیون نهضت سرخ و شهادت سرافرازانه امام حسین (ع) و یاران وفادارش می‌داند و همواره از برکات الهی عاشورا در همه مراحل پیشبرد این انقلاب بزرگ اسلامی بهره ها برده است چرا که بنیانگذار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح او، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از پرورش یافتگان مکتب عاشورا و کربلا هستند و ملت ما بر پایه فرهنگ و تفکر عزت آفرین عاشورا، استکبار جهانی را در همه عرصه ها به ذلت و خفت کشانده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دشمنان این ملت که همواره از عاشورا و عاشورائیان سیلی خورده‌اند، هیچ گاه تاب تحمل پیروی این ملت از تفکر عاشورایی را نداشته‌اند و این بار نیز در عاشورای حسینی، اغتشاشاگران و آشوب طلبان کور دل با زمینه سازی فتنه گران و سران فتنه، حرمت عاشورا و عاشورائیان را شکسته و ملت سوگوار و عزادار ایران اسلامی را شاهد جنون، جهالت و حماقت و رذالت خویش قرار دادند. در حقیقت این آشوب طلبان و فتنه گردانان با شکستن حرمت روز عاشورای حسینی، با دست و زبان رفتار خویش و در آشکارترین صورت اعتراف کردند که تفکر عاشورایی و تبعیت ملت عاشورایی ایران اسلامی از ولایت مطلقه فقیه، دشمنان فتنه گر و آشوب طلب را به نهایت عجز و ناتوانی و ذلت کشانده و اکنون این فتنه سازان، آنچنان به خواری و خفت افتاده اند که چاره ای جز پناه بردن به رذالت و زشتی و پستی را ندارند تا جایی که این پستی و خفت آنان را به اهانت به عاشورا و کربلا کشانده است.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: فرماندهان، مدیران و بسیجیان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، ضمن محکومیت شدید این توهین هولناک، این اهانت سهمگین به عاشورا و تفکر و فرهنگ عاشورایی را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تسلیت عرض کرده و از مسئولین قضایی کشور اشد مجازات را برای مسببان این حرمت شکنی آشکار خواستارند.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، ضمن تجدید بیعت با فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اقشار مختلف جامعه خصوصا نخبگان، خواص، دانشجویان، فرهنگیان، اصناف و ... را بر محکوم کردن این حرمت شکنی دردناک فرا می‌خواند و سخن آخر، سخن اعجاز گونه حسین بن علی (ع) است که این بار یزیدیان فتنه گر زمان را مخاطب خود کرده است که: "اگر دین ندارید لااقل در دنیای خود آزاده باشید."

کد خبر 98198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز