یکشنبه ۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

6 دی که مردم شریف ایران اسلامی همزمان با عاشقان و شیفتگان اهل‌بیت در عاشورای حسینی در سوگ سالار و سرور شهیدان به عزاداری می‌پرداختند

عده‌ای هرچند اندک، بدون توجه به حرمت این روز بزرگ با رفتاری مغایر با سیل خروشان ملت به برخی اقدامات مخرب پرداختند.

این عده بدون‌توجه به فلسفه قیام اباعبدالله و روز عاشورا با طرح شعارهای موهن و ساختارشکنانه کوشیدند، خوراک مناسبی برای رسانه‌های بیگانه تهیه کنند تا بازار معرکه‌گیری ابزارهای نوین  استعمارگران آمریکایی و انگلیسی را  گرم کنند.

تهاجم سازمان یافته رسانه‌های بیگانه به آرمانهای انقلاب در  این روز و از کاه کوه ساختن این رسانه‌ها از حوادث دیروز، قابل تأمل بود. متأسفانه هستند عده‌ای اندک که می‌کوشند تا با بهره‌برداری سیاسی از عاشورا و محرم، وحدت مردم مؤمن خداجوی را خدشه‌دار کنند.

افرادی  هرچند اندک که دیروز صف خود را از مسیر میلیونی مردم جدا کردند و بر طبل اختلاف کوبیدند، باید بدانند مراسم عاشورا و نهضت حسینی جای بی‌حرمتی به مقدسات ملت و طرح شعارهای ساختارشکن و تخریب اموال عمومی و آسیب به مردم عزادار نمی‌باشد.

جا دارد چهره‌های سیاسی، صاحب‌نظران و خانواده انقلاب با هر سلیقه و گرایشی نسبت به این‌گونه رفتارهای انحرافی واکنش سریع نشان بدهند و این گونه اقدامات دشمن شادکن را محکوم کنند.

قطعاً مردم شهیدپرور که پیروزی خود را در انقلاب و دفاع مقدس  مدیون نهضت حسینی می‌دانند اجازه نخواهند داد عده‌ای  همسو با بیگانگان خط نفاق و دورویی  و تفرقه را دنبال کنند و صبر آنها  نیز حدی دارد و هرگز آنها توهین به مقدسات  و آسیب به مردم و اماکن عمومی را نمی‌توانند تحمل کنند.

پس تا دیر نشده خوب است این غافلان  به آغوش ملت و صفوف فشرده مردم برگردند.

کد خبر 98153

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز