مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

گروه شهری: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی جوسازی‌های رسانه‌ای علیه تونل توحید گفت:

شهرداری در سال‌های اخیر کارهای مثبتی انجام داده که به نقد کشیدن آن به این صورت آن هم از سوی رسانه‌های نزدیک به یک جریان خاص سیاسی، منصفانه نیست.

مجید نصیرپور، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب  ادامه داد: با توجه به ظرفیت فعلی معابر تهران هر اقدامی که به تسهیل تردد خودروها در شهر کمک کند، بسیار مثبت و قابل تقدیر خواهد بود که این اقدامات امروز توسط شهرداری در حال پیگیری است.

وی افزود: از چند سال قبل اقداماتی توسط شهرداری صورت گرفته تا تهران از انفجار ترافیک نجات یابد، اما هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم و باید با تجهیز و احداث معابر جدید، حرکتی صورت گیرد تا مردم زمان خود را در ترافیک هدر ندهند.

نصیرپور تصریح کرد: به جرات می‌توانم بگویم پروژه تونل توحید که با مطالعات کارشناسی اجرایی شده، کمکی بزرگ به تسهیل ترافیک تهران خواهد بود. در این زمینه شهرداری با به‌کارگیری توانمندی‌های داخلی توانست با دستان ایرانی پروژه عظیمی را به اجرا برساند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص شایعات اخیر در مورد تونل توحید گفت: هر کسی موافق و مخالف دارد و نمی‌توان انتظار داشت اعتراضی از سوی کسی صورت نگیرد.

با این حال اتفاقات اخیر و جریانی که به نقد عملکرد شهرداری انجام گرفته و توسط برخی دوستان نزدیک به یک جریان خاص سیاسی صورت می‌گیرد، راهبرد اشتباهی است. این اقدام به هر قصدی که بوده کاملا غیرمنصفانه است.

وی در پایان اضافه کرد: توصیه می‌کنم از این کارها پرهیز کنند. شهرداری در سال‌های اخیر کارهای مثبتی انجام داده که به نقد کشیدن آن به این صورت آن هم از سوی رسانه‌های نزدیک به یک جریان خاص سیاسی، منصفانه نیست.

کد خبر 98051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز