دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

روزنامه اندیشه نو توسط هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات گفت: در این جلسه به نشریات: «پنجره»، «تهران امروز»، «آیین» و «بهار زندگی» به‌دلیل استفاده ابزاری از تصاویر یا تخلفات دیگر شکلی یا محتوایی از طرف هیأت نظارت بر مطبوعات تذکر داده شد و روزنامه «اندیشه نو» به‌علت تخلف از مفاد ماده 6 قانون مطبوعات و به استناد تبصره ماده 12 این قانون توسط هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف و مقرر شد پرونده تخلفات این نشریه به‌منظور رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شود. روزنامه اندیشه نو به مدیر مسئولی حجت‌الله حاجبی منتشر می‌شد.

محمدعلی رامین، دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات افزود: همچنین در این جلسه با انتشار یک ماهنامه‌، 10 فصلنامه و یک دو‌فصلنامه موافقت شد. وی افزود: ماهنامه «رویانا» و فصلنامه‌های «ادبیات تطبیقی» به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد واحد جیرفت، «پیام اقتصاد» به صاحب‌امتیازی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، «شهر و محیط» به صاحب امتیازی دانشگاه کردستان و «زیست شناسی تکوینی» به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال مجوز انتشار گرفتند.

رامین اظهار داشت: همچنین در این جلسه فصلنامه‌های «مجله دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج» به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، «ریاضیات صنعتی» به صاحب‌امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، «زمین و منابع» به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، «پژوهش اجتماعی» به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن»، «معرفت اخلاقی» به صاحب‌امتیازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره)، «معرفت کلامی» به صاحب امتیازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مجوز انتشار گرفتند.

رامین اضافه کرد‌: همچنین با انتشار دو فصلنامه «علوم زیستی مدرس» به صاحب امتیازی دانشگاه تربیت مدرس موافقت شد.

کد خبر 97859

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز