رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا اعلام کرد: در 6 ماه اول امسال 515 هزار برگ جریمه توسط تیم‌های کنترل نامحسوس در 11 شهر صادر شده است

به گزارش فارس، سرهنگ محسن مهرایی گفت:‌ در 6 ماه اول امسال 515 هزار برگ جریمه توسط تیم‌های کنترل نامحسوس در 11 شهر کشور صادر شده که این 11 شهر شامل 9 کلانشهر به علاوه اراک و بندرعباس است.

سرهنگ مهرایی تأکید کرد: سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز بیشترین تخلف ثبت شده توسط تیم‌های کنترل نامحسوس است که یک پنجم جرائم فوق را به‌خود اختصاص می‌دهد. وی اظهار داشت: طی این مدت 29 هزار و 955 دستگاه خودرو نیز به‌دلیل تخلفات توسط تیم‌های کنترل نامحسوس توقیف شدند.

روزانه 80 تا 90 هزار ثبت تخلف

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا اعلام کرد: در تهران 43 دوربین ثبت تخلف سرعت در بزرگراه‌ها نصب شده است.سرهنگ مهرایی در ادامه افزود: این تعداد دوربین روزانه بین 80 تا 90 هزار خودرو را به‌علت سرعت غیرمجاز جریمه می‌کنند.

وی اظهار داشت: در چند نقطه تهران نیز دوربین‌های کنترل و نظارت ترافیک، تخلفات رانندگی را نیز ثبت می‌کنند. این طرح به‌صورت آزمایشی در حال اجراست و در آینده توسعه خواهد یافت.

سرهنگ مهرایی گفت: دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل ترافیک در شهرهای اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه، مشهد و... نصب شده و تخلفات را ثبت می‌کنند.

کد خبر 97692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز